۸ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۵۱
کد خبر: 83151457
T T
۰ نفر

فريزبي همدان الگوي كشور است

۸ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۵۱
کد خبر: 83151457
فريزبي همدان الگوي كشور است

همدان- ايرنا- مديركل ورزش و جوانان همدان گفت: رشته فريزبي همدان با افتخارات ارزنده، الگوي رشد و پيشرفت بين استان هاي كشور است.

رسول منعم روز شنبه در جمع اعضاي تيم آلتيميت فريزبي همدان قهرمان كشور اظهار داشت: فريزبي به عنوان يكي از رشته هاي موفق در عرصه قهرماني ورزش استان توانسته است به عنوان آزمونه كشوري مطرح شود.
وي بيان كرد: حمايت از تيم هاي موفق ورزشي را همواره در دستور كار داريم و تيم هايي كه بتوانند در رده هاي مهم كشوري برسكوي قهرماني قرار گيرند، مورد توجه ويژه خواهند بود.
منعم با تمجيد از عملكرد هيات ورزش هاي همگاني استان همدان گفت: انتظار از اين هيات ترويج و توسعه ورزش هاي همگاني است اما در حوزه قهرماني نيز توانسته به موفقيت هاي ارزنده دست يابد.
مديركل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان كرد: همدان در تمامي دوره هاي آلتيميت فريزبي قهرماني كشور بر سكوي نخست ايستاده است كه نشان از ظرفيت و پتانسيل بالا در اين رشته بوده و بايد حمايت لازم در راستاي پيشبرد اهداف آن انجام شود.
وي شناسايي استعدادها و پرورش آنها در رشته فريزبي را خواستار شد و افزود: اكنون كه همدان به عنوان قطب و الگوي فريزبي كشور مطرح است بايد مسير قهرمان پروري خود را ادامه دهد.
منعم اظهار داشت: رشته فريزبي كمتر از يك دهه در كشور فعاليت رسمي خود را آغاز كرده اما در همين مدت كوتاه شاهد موفقيت ورزشكاران اين رشته به خصوص در همدان هستيم.
مديركل ورزش و جوانان همدان بيان كرد: توجه به رشته هاي قهرمان پرور و مدال آور خاص است و بهترين امكانات را مهياي تداوم پيشرفت آنها كرده ايم.
رئيس هيات ورزش هاي همگاني همدان نيز در اين نشست گفت: فريزبي يكي از موفق ترين رشته هاي زيرمجموعه اين هيات است.
هادي سبزواري افزود: در كنار توسعه ورزش هاي همگاني در بين آحاد جامعه، توجه لازم را در كسب موفقيت تيم هاي ورزشي زيرمجموعه هيات داريم و فريزبي نيز در سال هاي اخير به خوبي مورد حمايت قرار گرفته است.
وي بيان كرد: كسب عنوان نخست در مسابقات قهرماني آليتيمت فريزبي كشور بارديگر توانمندي همدان در اين رشته ورزشي را نشان داد و اكنون به دنبال حضور حداكثري در تيم ملي هستيم.
سبزواري اضافه كرد: فريزبي همدان جزو رشته هايي است كه هم در بخش همگاني و نيز قهرماني موفقيت هاي ارزنده اي را كسب كرده است.
چهارمين دوره مسابقات آليتيمت فريزبي چمني قهرماني كشور اوايل ماه جاري به ميزباني مجموعه ورزشي ايثارگران شهر ساوجبلاغ البرز برگزار شد و تيم همدان توانست عنوان قهرماني را تصاحب كند.
در ديدار نهايي اين رقابت ها تيم همدان با نتيجه 15 بر 6 تهران را شكست داد و برسكوي قهرماني قرار گرفت.
تيم همدان با برتري برابر همه حريفان براي چهارمين سال متوالي قهرمان مسابقات آلتيميت فريزبي چمني كشور شد.
7520/2087