۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵
کد خبر: 83152139
T T
۰ نفر

راهپیمایی حماسه 9 دی در مشهد برگزار شد

۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵
کد خبر: 83152139
راهپیمایی حماسه 9 دی در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- راهپیمایی سالروز حماسه مردمی نهم دی ماه و پایان دهنده فتنه 88 روز یكشنبه با حضور انبوه شهروندان مشهدی و مسئولان خراسان رضوی در این شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، فرمانده انتظامی استان، رئیس شورای حوزه علمیه خراسان و دیگر مسئولان خراسان رضوی همگام با مردم مسیر راهپیمایی 'روز بصیرت و میثاق امت با ولایت' را از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر امام رضا(ع) پیمودند.
راهپیمایان در این مراسم با در دست داشتن پرچمهای سه رنگ ایران و پلاكاردهایی با مضمون حمایت از رهبری شعارهای دشمن شكن و ضداستكباری همچون 'مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه' سردادند.
'این همه لشكر آمده به عشق رهبر آمده، حیدریم حیدریم مدافع رهبریم، ما ذوالفقار حیدریم مطیع امر رهبریم ، مرگ بر فتنه گر، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، امور اقتصادی اصلاح باید گردد، مفسد اقتصادی اعدام باید گردد، خامنه ای كوثر است دشمن او ابتر است، میثاق با خامنه ای میثاق با امام است و رمز بقای اسلام پیروی از امام است' از دیگر شعارهای مردم مشهد در راهپیمایی نهم دی 'روز بصیرت و میثاق امت با ولایت' بود.
3027/7507/1858