۱۱ دی ۱۳۹۷، ۲۳:۴۵
کد خبر: 83155749
T T
۰ نفر

حدود 30 كيلوگرم ترياك در بهبهان كشف شد

۱۱ دی ۱۳۹۷، ۲۳:۴۵
کد خبر: 83155749
حدود 30 كيلوگرم ترياك در بهبهان كشف شد

اهواز-ايرنا- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت:نزديك به 30 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در شهرستان بهبهان كشف و يك دستگاه تريلر در اين رابطه توقيف شد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ يداله اميري شامگاه سه شنبه در اين خصوص اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ، مأموران پليس بهبهان با رصد دقيق و كنترل خودروهاي در حال تردد در محور 'گچساران_زيدون' اين شهرستان، به يك دستگاه تريلر مشكوك شده و برابر مقررات آن را متوقف كردند.
وي افزود: مأموران پليس شهرستان بهبهان در بازرسي دقيق از خودروي توقيفي 29 كيلو و 446 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف كردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان تصريح كرد: در اين رابطه 2 سوداگر مرگ دستگير و پس از تشكيل پرونده به همراه مواد مكشوفه تحويل مراجع قضائي شدند.

*دستگيري اعضاي باند سارقان حرفه اي احشام در رامهرمز
فرمانده انتظامي رامهرمز از دستگيري باند چهار نفره سارقان حرفه اي احشام با 10 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ مراد ظاهري با اعلام اين خبر گفت : به دنبال وقوع چندين فقره سرقت احشام در شهرستان رامهرمز، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: ماموران كلانتري 12 فرماندهي انتظامي شهرستان رامهرمز با انجام اقدامات تخصصي و اطلاعاتي و با راه اندازي گشت هاي نامحسوس،چهار عضو باند سارقان حرفه اي احشام را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي طي يك عمليات ضربتي در مخفيگاهشان دستگير كردند .
سرهنگ ظاهري ادامه داد: متهمان در تحقيقات پليس به 10 فقره سرقت احشام در شهرستان رامهرمز اعتراف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رامهرمز با اشاره به اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، گفت: لزوم رعايت نكات ايمني و حفاظتي از سوي شهروندان مي تواند از وقوع بسياري از سرقت ها جلوگيري كند.
7152/6002