۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۱۷
کد خبر: 83156825
T T
۰ نفر
نرم افزار شهروند همراه توسط محققان اروميه اي طراحي شد

اروميه- ايرنا- رييس پارك علم و فناوري آذربايجان غربي گفت: نرم‌ افزار موبايلي «شهروند همراه» در راستاي تمركز قبوض خدماتي توسط شركت 'شاخص انديشان غرب' از واحدهاي مستقر در پارك علم و فناوري اين استان طراحي و توليد شد.

حسن حيدري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: شركت شاخص انديشان غرب موفق به طراحي نرم‌افزار موبايلي تمركز قبوض خدماتي /شهروند همراه/ شده است كه مي‌تواند بستر جامع و يكپارچه ‌اي را در جهت مديريت پرداخت قبوض فراهم كند.
وي اضافه كرد: پرداخت قبوض و جريمه با استفاده از شماره مشتري و بدون نياز به اتصال اينترنتي و به طور رايگان از ويژگي هاي اين نرم افزار داخلي است.
وي ادامه داد: واحد 'شاخص انديشان غرب' از شركت‌هاي برتر فناور مستقر در پارك علم و فناوري آذربايجان غربي در زمينه تخصصي فناوري اطلاعات و توليد نرم افزارهاي رايانه‌اي است.
رييس پارك علم و فناوري آذربايجان غربي بيان كرد: اين نرم‌افزار بدون هزينه و با استفاده از شماره اشتراك مشتري آخرين قبض بدهي را مشخص مي كند.
حيدري گفت: با مشخص شدن قبض بدهي امكان پرداخت با استفاده از درگاه‌هاي پرداخت الكترونيك بانكي نيز از طريق اين نرم افزار فراهم است.
وي ادامه داد: اين نرم افزار با كاهش چشمگير سفرهاي درون شهري نقش مهمي در كاهش ترافيك، آلودگي هوا، مصرف سوخت و كاغذ و افزايش رفاه شهروندان دارد.
به گزارش ايرنا شركت ' شاخص انديشان غرب ' از جمله شركت‌هاي برتر فناور مستقر در پارك علم و فناوري آذربايجان غربي است و در زمينه تخصصي فناوري اطلاعات و توليد نرم افزارهاي رايانه اي فعاليت مي كند.
مديران پارك علم و فناوري آذربايجان غربي در تلاش هستند تا زمينه تجاري سازي و بازاريابي ايده هاي نوآورانه و فناورانه را فراهم كنند و نقش كليدي در ياري رساندن به حضور فعال اين شركت ها در سطوح ملي و بين المللي داشته باشند.
از سال 1396 تاكنون 12 رويداد شتاب ' استارت آپ ويكند ' با حمايت پارك علم و فناوري در آذربايجان غربي برگزار شده است و در مجموع 39 ايده منتخب در مراكز رشد مراحل نخست اجرايي را طي مي كند.
9918/2093