علي اكبري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: سازمان بيمه سلامت ايران در تداوم اجراي طرح هاي ارزشمند خود سامانه 1666 را براي رفع مشكلات مردم به عنوان پل ارتباطي مستقيم و بي واسطه بين مردم و مسئولان راه اندازي كرده است.
وي اظهار داشت: بيمه شدگان سازمان بيمه سلامت در هر نقطه اي از كشور مي توانند با سامانه 1666 به صورت رايگان تماس گرفته و از نحوه دريافت خدمات، نحوه ارجاع به بيمارستان ها، چگونگي مراجعات و صدور دفترچه و تمديد آن را به صورت مستقيم با مسئولان ستادي و مديران استان ها مطرح كرده و پاسخ دريافت كنند.
مديركل بيمه سلامت استان گيلان دريافت شكايات، اطلاع از پزشكان يا موسسات تشخيصي درمان طرف قرارداد، اطلاع از وضعيت بيمه، اطلاع از دفاتر و نمايندگي هاي بيمه سلامت و ارائه مشاوره در حوزه بيمه و درمان را از ديگر خدمات اين سامانه ذكركرد.
وي با بيان اينكه رفع مشكلات مردم و جلب رضايت آنها و ايجاد آرامش در جامعه از اهميت ويژه اي برخوردار است، خاطر نشان كرد: سامانه 1666 پاسخگوي بيمه شدگان صندوق هاي پنجگانه كاركنان دولت، روستائيان، بيمه سلامت همگاني، ساير اقشار و ايرانيان است و بر اساس قوانين و مقررات پاسخگوي دارندگان دفترچه هاي بيمه تامين اجتماعي نيست .
اكبري خاطر نشان كرد: از آغاز راه اندازي سامانه 1666 تاكنون بسياري از مشكلات مردم (بيمه شدگان صندوق هاي پنج گانه) در چارچوب قوانين و مقررات رفع شده و موجب جلب رضايت و آرامش آنان شده است.
بر اساس آخرين آمار يك ميليون و 270 هزار نفر در گيلان تحت پوشش بيمه سلامت استان هستند.
7286/2007
رشت - ايرنا - مدير كل بيمه سلامت استان گيلان گفت: سامانه 1666 بيمه سلامت آماده پاسخگويي رايگان به بيمه شدگان است.