به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري قزوين، معصومه مراديان روز سه شنبه با اعلام اين خبر افزود: معاون امور عمراني استاندار قزوين امروز در دفتر سامانه سامد با شنيدن درخواست ها، پيشنهادها و مشكلات مردم در زمينه هاي مختلف عمراني به سئوالات مردمي پاسخگو دادند.
وي،با تاكيد بر اينكه سامانه الكترونيكي ارتباط بين مردم و دولت (سامد) را بايد يك فرصت مناسب براي خدمت رساني بهتر به مردم بدانيم، اظهار داشت: مسئولان با حضور در اين سامانه از انتقادات، درخواست ها، گزارشها و پيشنهادات مردمي به شكل بهتري اطلاع كسب مي كنند.
مراديان خاطرنشان كرد: شهروندان استان قزوين مي توانند از طريق تماس 111مشكلات و مسائل خود را در خصوص دستگاه هاي اجرايي به طور مستقيم مطرح كنند.
مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري قزوين در ادامه گفت: سامانه سامد با هدف ارتقاي سطح پاسخگويي مسوولان، افزايش رضايت مندي عمومي، توسعه استانداردهاي خدمت و تعامل آسان مسئولان با مردم راه اندازي شده است.
9925*3013
![مديران در سامانه سامد پاسخگوي مشكلات مردم هستند مديران در سامانه سامد پاسخگوي مشكلات مردم هستند](https://img9.irna.ir/old/Image/1397/13971018/83162900/N83162900-72765858.jpg)
قزوين - ايرنا - مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري قزوين گفت: مسئولان استان با حضور در سامانه سامد پاسخگوي مشكلات مردم هستند.