۱۸ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۳۴
کد خبر: 83163900
T T
۰ نفر

انفجار كپسول گاز در زنجان حادثه آفريد

۱۸ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۳۴
کد خبر: 83163900
انفجار كپسول گاز در زنجان حادثه آفريد

زنجان - ايرنا - مسئول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري زنجان گفت: انفجار كپسول گاز مايع در منطقه بي سيم شهر زنجان به مصدوميت شديد يك نفر و تخريب 30 درصدي منزل مسكوني منجر شد.

حسن غفاري شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: وقوع اين حادثه به سامانه 125 آتش نشاني زنجان گزارش شد و بلافاصله نيروهاي ايستگاه 2 و پنج آتش نشاني به محل اعزام شدند.
وي اظهار داشت: انفجار گاز مايع به علت بي احتياطي در لحظه پر كردن پيك نيك از كپسول گاز نشتي آن در زير زمين منزل و رسيدن گاز به بخاري انفجار شديد را به دنبال داشته است.
مسئول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري زنجان ادامه داد: نيروهاي آتش نشاني در مدت 2 دقيقه در محل حضور يافته و در اين حادثه يك مرد 37 ساله به شدت مصدوم كه توسط نيروهاي آتش نشاني از منزل بيرون كشيده شد.
وي خاطر نشان كرد: اين مصدوم توسط اورژانس 115 زنجان براي انجام اقدامات درماني به مركز درماني منتقل شد.
به گزارش ايرنا، پيش از اين نيز طي آذر امسال و به دليل نشت و انفجار گاز شهري در يك واحد مسكوني يك تن مصدوم و به تخريب 80درصدي منزل منجر شده بود.
هم اكنون 6 ايستگاه آتش نشاني با 123 نيروي فعال اين سازمان در شهر زنجان آماده خدمات رساني در هنگام بروز حوادث و سوانح هستند.
شهر زنجان به عنوان مركز استان با سه منطقه شهرداري 430 هزار نفر جمعيت دارد.
9646/8068