۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۱۰
کد خبر: 83166782
T T
۰ نفر
مشكلات 20 كیشوند در میز خدمت این هفته بررسی شد

كیش - ایرنا - مشكلات و مطالبات 20 كیشوند با حضور مدیرعامل شركت آب عمران و خدمات و مسئولان این شركت در سومین میز خدمت در مصلای نماز جمعه بررسی شد .

به گزارش ایرنا، میز خدمت و گفتگوی مستقیم مردم با مسؤلان جزیره كیش 7 دی ماه گذشته در مصلای نماز جمعه این جزیره افتتاح شد تا مردم بدون واسطه، دیدگاهها،نظرها و مشكلات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت كنند.
به گزارش ایرنا، در نخستین هفته فعالیت این میز كه به همت نهاد نماز جمعه كیش بر پا شد، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد كیش، بطور جداگانه با 50 نفر از مراجعه كنندگان در صحن مصلای گفتگو كرد و مشكلات و خواسته ها آنان را مورد بررسی قرار داد.
دكتر مظفری در پایان این دیدارها، در گفتگو با ایرنا، برپایی میز خدمت در مصلای كیش را گامی قابل تقدیر دانست و نتایج آنرا مفید و موثر ارزیابی كرد.
وی اضافه كرد: این برنامه، ارتباط بین مردم و مسئولان و خدمت گیرنده و خدمت دهنده را تقویت می كند و در مسیر سازندگی قرار می دهد.
وی با اشاره به شفاف سازی و ضرورت خدمت رسانی با كیفیت به مردم به عنوان یكی سیاستها و اولویتهای منطقه آزاد كیش، ارتباط چهره به چهر مردم با مسئولان را اقدامی سازنده و مهم در این زمینه دانست و از امام جمعه كیش در برپایی میز خدمت قدردانی كرد.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده امام جمعه كیش نیز با اشاره به اهمیت میز خدمت در حل مشكلات مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه به ایرنا گفت: میزخدمت هر جمعه بعد از نماز جمعه در مصلای كیش برپا خواهد بود و مردم و نمازگزاران می توانند ضمن دیدار با مسؤلان مشكلات خود را مطرح و پیگیری كنند.
وی افزود: مردم در طول هفته مجموعه ای از مشكلات و خواسته های خود را با نهاد امام جمعه در میان می گذارند و به تناسب همین مشكلات، هر جمعه یكی از مسؤلان در میز خدمت پاسخگوی مراجعه كنندگان خواهد بود.
**مهندس علی عرب مدیرعامل شركت آب عمران و خدمات منطقه آزاد كیش عصر جمعه پس از برگزاری سومین میز خدمت در گفتگو با ایرنا اعلام كرد: در جریان برگزاری این میز 20 نفر از شهروندان مشكلات و مطالبات خود را مطرح كردند كه این مشكلات مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی در خواست شغل، مسكن، تقسیط پذیره شهرسازی، بیمه كارگران فضای سبز و بخش خدمات، نصب سرعتگیر درمعابر، انتقال سند مالكیت تاكسی و رسیدگی به كمپ سحر را از مهمترین خواسته های مراجعه كنندگان در سومین میز خدمت ذكر كرد.
مهندس عرب، مهمترین مطالب مطرح شده در میز خدمت این هفته را از نظر موضوعی؛ امور شهرسازی، صدور مجوز پایان كار، مشكلات مالی و اسكان كارگران خدمات شهری ذكر كرد.
وی در بخشی دیگر از این گفتگو ، زیبا سازی شهری ، برنامه ریزی برای نوروز و آمادگی جزیره كیش برای ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی را از مهمترین برنامه های در دست اقدام بخش عمران و خدمات عنوان كرد.
1339