۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۵۹
کد خبر: 83181427
T T
۰ نفر

سينما فروردين سنندج دهه فجر افتتاح مي شود

۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۵۹
کد خبر: 83181427
سينما فروردين سنندج دهه فجر افتتاح مي شود

سنندج - ايرنا - سرپرست معاونت امور هنري، سينمايي و سمعي بصري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان از افتتاح سينما فروردين سنندج در ايام دهه فجر امسال خبرداد و گفت: فيلم هاي سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر هم در اين سينما اكران مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سامان احمدي روز چهارشنبه در جلسه هماهنگي برگزاري سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر اظهار داشت: سينما فروردين در مجتمع فرهنگي هنري فجر سنندج متعلق به بخش خصوصي است.
وي با اشاره به اينكه فيلم هاي گروه هنر و تجربه پس از افتتاح در اين سينما اكران مي شود، اضافه كرد: از 12 تا 18 بهمن امسال سينما ميزبان اكران فيلم هاي جشنواره بين المللي فجر است.
سرپرست معاونت امور هنري، سينمايي و سمعي بصري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان افزود: با تفاهمنامه في مابين دبير جشنواره فيلم فجر و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان، 11 تا 14 فيلم در سنندج به نمايش در خواهد آمد.
وي يادآور شد: به زودي جدول فيلم ها از سوي دبيرخانه جشنواره فيلم فجر اعلام و سپس نام فيلم و زمان پخش به اطلاع عموم خواهد رسيد.
احمدي از اكران جشنواره سيمرغ پروانه ها همزمان با اين جشنواره در سنندج نيز خبر داد و گفت: پنج فيلم حوزه كودك و نوجوان از 12 تا 18 بهمن هر روز صبح براي كودكان و نوجوانان نمايش داده مي شود.
جشنواره فيلم فجر مهمترين جشنواره سينمايي ايران است كه از سال ۱۳۶۱ تاكنون در كشور برگزار مي شود.
9936/9102