۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۳۵
کد خبر: 83182727
T T
۰ نفر
مجموعه ورزشی 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی اندیمشك افتتاح شد

اندیمشك - ایرنا - مجموعه ورزشی 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی اندیمشك پس از 23 سال انتظار، روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مجموعه ورزشی 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی با زیربنای پنج هزار متر مربع و صرف 120 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و نفت با حضور مسعود سلطانی فر به بهره برداری رسید.
این مجموعه ورزشی شامل سالن ورزشی های توپی، سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی، سالن ورزش های رزمی، رختكن و نمازخانه است.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید سروندی اندیمشك به خبرنگار ایرنا گفت: بی شك خوزستان و اندیمشك قطب كشتی فرنگی ایران است لذا تلاش می كنیم كه امكانات ارزنده ای در اختیار ورزشكاران این خطه قرار دهیم.
وی افزود: رسیدگی به زیرساخت های ورزش كشور از جمله خوزستان همواره مورد توجه ما است؛ اقدامات خوبی در راستای ساخت و تجهیز اماكن ورزشی در شهرستان اندیمشك انجام شده است كه امیدواریم این موضوع به رشد ورزش دراین شهرستان كمك كند.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : كشتی گیران خوزستانی و اندیمشكی همواره در پیراهن تیم های ملی افتخارات ارزشمندی برای كشور كسب كرده اند كه امیدواریم در آینده این مقام آوری ها بیش از گذشته باشد.

بهره برداری از ورزشگاه مجدیان دزفول در چهارم خرداد 98
وزیر ورزش و جوانان همچنین وعده داد: ورزشگاه شهید مجدیان دزفول به عنوان یكی از مجموعه های خوب ورزشی كشور چهارم خردادماه سال آینده بهره برداری می شود.
سلطانی فر پنج شنبه در حاشیه بازدید از این مجموعه ورزشی افزود: سال گذشته با هماهنگی استاندار و پیگیری های نماینده شهرستان عملیات تكمیلی ورزشگاه مجدیان را آغاز كردیم كه روند احداث آن به خوبی در حال انجام است.
وی با اشاره به 200 طرح عمرانی ورزشی در دست اجرا در سطح استان، گفت: خوزستان به لحاظ اجرای طرح های عمرانی جزو استان های برتر كشور است و تعداد بسیار زیادی طرح در مناطق مختلف استان در حال اجرا است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: همگرایی خوبی در سطح استان وجود دارد كه امیدوارم بتوانیم از ظرفیت های تمام دستگاه های اجرایی استان برای ارتقای حوزه ورزش بهره مندی لازم را داشته باشیم.
وی روز گذشته برای افتتاح 2 طرح ورزشی عازم شادگان شد؛ سلطانی فر امروز برای بازدید و كلنگ زنی از 2 طرح ورزشی به شهرستان دزفول سفر كرد.
9879/3022/6002
۰ نفر