۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۱۴
کد خبر: 83182766
T T
۰ نفر
اعضاي شبكه سارقان داخل خودرو در مهاباد دستگير شدند

مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي مهاباد گفت: با تلاش ماموران اداره آگاهي اين شهرستان سارقان حرفه اي كه از داخل خودروها اقدام به سرقت مي كردند، شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ رضا ظهيريان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح اين شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستوركار ماموران اين انتظامي قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران انتظامي با اقدامات ميداني و گشت زني هدفمند موفق شدند سه نفر از سارقان حرفه اي را حين سرقت از داخل خودروها دستگير كنند.
سرهنگ ظهيريان اظهار داشت: سارقان در بازجويي هاي فني و پليسي به 18 فقره سرقت لوازم داخل خودروها اعتراف كردند كه پس از تشكيل پرونده مقدماتي به منظور سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي مهاباد با اشاره به اينكه يك نفر مالخر نيز در اين رابطه دستگير شده است، بيان كرد: از فرد مالخر يك دستگاه خودروي سواري سرقتي نيز كشف و توقيف شده است.
سرهنگ ظهيريان تاكيد كرد: رانندگان وسايل گرانبها و قيمتي خود را در داخل خودرو و يا در معرض ديده سارقان قرار ندهند تا باعث وسوسه افراد سارق و بزهكار براي دزدي اموال داخل خودرو نشوند.
وي از شهروندان خواست تا گزارش هاي خود را در موارد مشكوك از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
به گزارش ايرنا، مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي در سال جاري است.
9903/6185/2093