۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۲۴
کد خبر: 83184300
T T
۰ نفر
رئيس عقيدتي سياسي ناجا:مردم قدردان نيروي انتظامي هستند

اهواز - ايرنا - رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي كشور با بيان اينكه نيروي انتظامي با همه توان در خدمت مردم است بيان كرد: مردم قدردان حضور مجاهدانه نيروي انتظامي در حفظ امنيت اجتماعي هستند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام'سيد عليرضا ادياني' روز شنبه در آيين تكريم و معارفه روساي عقيدتي سياسي نيروي انتظامي و مرزباني خوزستان حسينيه الزهراء (س)ستاد فرماندهي استان با بيان اينكه زيرساخت همه اقدام هاي سياسي ، فرهنگي و اجتماعي امنيت است افزود:امنيت بالاترين دستاورد انقلاب و نظام اسلامي است كه نيروي انتظامي براي ملت انقلابي ايران به ارمغان آورده است.
وي ادامه داد: نيروي انتظامي در خدمت مردم است و پرسنل آن برقراري براي امنيت و نظم عمومي، اجتماعي، مدني و اخلاقي در جامعه اسلامي تلاش مي كند.
حجت الاسلام ادياني افزود: نيروي انتظامي براي اينكه بتواند نقش پيش برندگي خود را براي انقلاب ايفا كند بايد به عنوان يك نيروي امنيت ساز و پيش رونده ايفاي نقش كند.
رئيس عقيدتي سياسي ناجا در اين آيين كه شماري از كاركنان و فرماندهان انتظامي خوزستان حضور داشتند در سخناني با اشاره به اينكه نيروي انتظامي با عملكرد خود در اين سال هاي اخير رضايت مقام معظم رهبري و ملت شريف ايران را جلب كرده است گفت: در اين خصوص رهبر فرزانه اتقلاب از روند رو به رشد نيروي انتظامي در خدمت رساني به مردم نيز تقدير كرده اند و ما نبايد به وضعيت فعلي قانع باشيم.
وي با اشاره به نظرسنجي هاي انجام شده توسط موسسه هاي نظرسنجي بي طرف در خصوص عملكرد ناجا افزود : اين نظر سنجيها نشان مي دهد كه مردم از مجموعه عملكرد نيروي انتظامي رضايت دارند و اميدوارم ميزان رضايت مندي مردم از ناجا هر روز بيشتر شود تا به نقطه مطلوب برسيم.
حجت الاسلام ادياني با بيان اينكه نيروي انتظامي مظهر اقتدار ملت و قوه قهريه نظام اسلامي است بر ارتقاي سطح آموزش وبهره گيري كامل از ظرفيت هاي بي نظير نيروي انتظامي در تعميق امنيت روحي و رواني احاد جامعه تاكيد كرد.
در اين آيين كه فرماندهان انتظامي و مرزباني خوزستان حضور داشتند حجت الاسلام 'علي رضا اسدي ارجمندي' به عنوان رئيس عقيدتي سياسي نيروي انتظامي خوزستان و حجت الاسلام احمد پوراميري به عنوان رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي مرزباني و درياباني خوزستان معرفي شدند.
6065/6064