۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲
کد خبر: 83186588
T T
۰ نفر
دلیل خودكشی مسئول دژبانی در فیروزآباد مسائل شخصی اعلام شد

شیراز-ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: بنا بر نتایج بررسی های اولیه، خودكشی مسئول دژبانی این فرمانداری به دلایل شخصی و مشكلات زیاد روحی و جسمی وی بوده است.

سید كمال علوی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فرد با سابقه 29 سال خدمت و درجه ستوان یكم، ظهر یكشنبه هفتم بهمن ماه اقدام به خودكشی كرده بود.
وی با بیان این كه این فرد خانواده تمام اعضای خانواده شامل زن و فرزندان خود را در زلزله بم استان كرمان از دست داده بود، گفت: این فرد دوباره تشكیل خانواده داده بود و دو فرزند داشته كه یكی از آنها را پارسال به دلیل غرق شدگی در سد تنگاب از دست داد.
فرماندار فیروزآباد ادامه داد: این مامور نیروی انتظامی قبل از خودكشی با برادر همسر خود تماس گرفته و اعلام كرده بود كه دیگر تحمل درد ناشی از مشكل جسمی خود را ندارد و از این رو، به احتمال زیاد دلیل خودكشی این فرد نیز مسائل شخصی بوده و ارتباطی با محیط كار ندارد.
وی درباره جزئیات این رویداد نیز گفت: افسرنگهبان فرمانداری فیروزآباد با وجود اینكه به مدت 2 روز مرخصی داشت، روز یكشنبه در محل كار خود حاضر شده و سرباز همراه خود را برای انجام كاری به جایی فرستاد و سپس با خالی كردن فشنگ های مشقی سلاح كلاشینكف و جابجایی آنها با فشنگ جنگی اقدام به خودكشی كرد.
علوی اظهار داشت: بنا بر گفته های این مامور نیروی انتظامی، وی روز‌های اخیر از شدت یافتن درد در ناحیه پروستات رنج‌ می برده است و احتمالا تحمل این درد موجب افزایش فشار عصبی در این فرد و اقدام به خودكشی شده است.
فرماندار فیروزآباد گفت: حدود هشت ماه تا زمان بازنشستگی این مامور نیروی انتظامی زمان مانده بود.
شهرستان فیروزآباد در فاصله 92 كیلومتری جنوب غرب شیراز واقع است.
۹۸۷۳/ 6113/ 2027