۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۰۳
کد خبر: 83198315
T T
۰ نفر

مترو تهران 22 بهمن رایگان است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۰۳
کد خبر: 83198315
مترو تهران 22 بهمن رایگان است

تهران- ایرنا- نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شركت بهره برداری متروی تهران و حومه از رایگان بودن خدمات این ناوگان به شركت كنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت ضمن تبریك فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: در روز 22 بهمن، مترو تهران و حومه با آمادگی كامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد كرد.
وی با بیان اینكه در این روز خدمات رسانی در خطوط یك تا 5 مترو تهران و حومه افزایش می‌یابد تصریح كرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های مترو تهران در مسیر راهپیمایی باشكوه 22 بهمن، استفاده از این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است، به همین خاطر شركت بهره برداری مترو تهران و حومه اقدامات ویژه‌ای را برای خدمات دهی در این روز در نظر گرفته كه كاهش فاصله حركت قطارها یكی از آنها است.
مدیرعامل شركت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: در این روز با افزایش اعزام قطارها در خطوط یك تا 5 مترو تهران و حومه؛ فاصله حركت در خط یك از 7 دقیقه به 5 دقیقه، در خط 2 از 7 دقیقه به 4 دقیقه، در خط 3 از 12دقیقه به 9دقیقه، در خط چهار از 8 دقیقه به 4 دقیقه و در خط پنج از 20 دقیقه به 15 دقیقه كاهش می‌یابد، ضمن آنكه در صورت نیاز آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده نیز وجود دارد.
نوبخت با اشاره به اینكه خدمات مترو از ابتدای صبح روز 22 بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است خاطر نشان كرد: بعد از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی كه در مسیر راهپیمایی قرار دارند، جهت بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود به صورت رایگان انجام می‌شود.
به گفته وی، طبق روال هرسال و به منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم روز 22 بهمن، ایستگاه مترو میدان آزادی واقع در خط چهار مترو تا پایان مراسم بسته خواهد بود.
تهرام/7243/ 1539
۰ نفر