۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۲۴
کد خبر: 83203554
T T
۰ نفر
دعوت سپاه قدس گيلان از مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن

رشت - ايرنا - سپاه قدس گيلان در بيانيه اي از مردم ولايتمدار استان براي حضور در راهپيمائي بزرگ يوم الله 22 بهمن دعوت كرد.

متن اين بيانيه كه نسخه اي از آن روز يكشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است؛
چهار دهه عمر مقدس نظام اسلامي در صدور مباني والاي انقلاب در جهان و برقراري عدالت اجتماعي در عرصه‌هاي مختلف و رشد و شكوفايي و بالندگي علمي و صنعتي و فناوري و ساير اقدامات اصلاحي و خدمات شايسته در كشور، كارنامه‌اي درخشان را از خود بجاي گذاشته است.
ملت غيور ايران اسلامي پس از چهار دهه مقاومت و ايستادگي در مقابل استكبار جهاني با افتخار به گذشته و اميد به آينده همچنان در صحنه مبارزه حضور دارند.
ما با اعتقاد به شعار «ما مي‌توانيم» توانستيم انقلاب را به پيروزي رسانيم و نظام اسلامي را تشكيل دهيم و با توكل به خدا و تكيه بر توان داخلي در مقابل تحريم هاي ناجوانمردانه دشمنان انقلاب ايستادگي كرديم و خواهيم توانست تمدن‌ نوين اسلامي را محقق نماييم. «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ».
سپاه قدس گيلان ضمن گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، از عموم گيلانيان ولايت مدار دعوت مي نمايد تا با حضور با صلابت و دشمن شكن خود در راهپيمائي يوم الله 22 بهمن، به نداي ولي امر مسلمين جهان امام خامنه اي مد ظله العالي لبيك گفته و با آرمان هاي امام راحل و شهداي والامقام انقلاب اسلامي تجديد پيمان كنند.
7296/2007