۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۳۲
کد خبر: 83205929
T T
۰ نفر
راهپيمايي 22 بهمن صلابت نظام را نشان داد

گناباد- ايرنا- امامان جمعه اهل سنت و تشيع خواف گفتند: حضور باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر صلابت و عزت نظام جمهوري اسلامي را به جهانيان نشان داد و دشمنان را نااميد كرد.

امام جمعه خواف روز دوشنبه پس از راهپيمايي 22 بهمن خواف در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: دشمنان از چندي قبل با تشديد تحريمها و هجمه فرهنگي و اقتصادي به مردم به دنبال دلسردي آنها از حضور در عرصه، از جمله راهپيمايي 22 بهمن بودند.
حجت الاسلام ذبيح الله شمسيان گفت: مردم انقلابي ايران كه با حضور خود در صحنه انقلاب را به پيروزي رسانده اند و در اين 40 سال هميشه از دستاوردهاي نظام حمايت كرده اند، باز هم گوش به فرمان رهبري، با شركت در اين همايش بزرگ، عظمت اين نظام را به نمايش گذاشتند.
امام جمعه اهل سنت خواف هم از راهپيمايي 22 بهمن به عنوان روز نمايش قدرت و صلابت اسلام، ملت ايران و انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: مردم شيعه و سني با حضور پرشور خود در اين آيين همانند سالهاي گذشته اين صلابت را به جهانيان نشان داده و دشمنان را نااميد كردند.
مولوي صدرالدين احراري گفت: حضور پرشور مردم در راهپيمايي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب از اهميت و حساسيت خاصي برخوردار بود كه با شركت گسترده مردم برگ زريني در تاريخ افتخارات نظام ثبت شد.
مردم شيعه و سني شهرستان خواف با حضور در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر همراهي خود با نظام جمهوري اسلامي را نشان دادند.
شهرستان 140 هزار نفري خواف در 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/5132