۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۱۸
کد خبر: 83210384
T T
۰ نفر
بارش برف در جاده كرج - چالوس باعث كندی تردد خودروها شد

كرج - ایرنا - كارشناس كنترل ترافیك پلیس راه البرز گفت كه اكنون ریزش برف در جاده كرج - چالوس سبب كند شدن تردد خودروها در این محور شده است.

سروان مسعود خانجانی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بارش برف سنگین از محدوده دیزین تا كندوان در جاده كرج - چالوس را در برگرفته و داشتن زنجیر چرخ در این محور الزامی است.
وی اضافه كرد: اكنون تردد وسیله نقلیه در جاده كرج - چالوس از مسیر شمال به جنوب به صورت یك طرفه است كه رانندگان بایستی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی رانندگی كنند.
وی گفت: بارش ها در جاده كرج - چالوس خطر سقوط سنگ و رانش زمین در این محور را افزایش داده و رانندگان نباید در محدوده هایی كه احتمال ریزش وجود دارد، توقف كنند.
خانجانی افزود: احتمال سقوط سنگ در محدوده امام چشمه تا كندوان در جاده كرج - چالوس بیشتر از سایر نقاط این جاده است .
وی در خصوص وضعیت ترافیك در راه های استان البرز نیز اشاره كرد و گفت: اكنون ترافیك در خط جنوبی آزاد راه قزوین - كرج از محدوده پل حصارك تا پل فردیس و در بزرگراه كرج - تهران از محدوده پل فردیس تا گرمدره سنگین است.
وی به رانندگان توصیه كرد كه لوازم ایمنی، پوشاك گرم، مواد غذایی كافی همراه داشته باشند، ضمن آن كه رعایت سرعت مناسب در جاده های لغزنده البرز ضروری است.
جاده كرج - چالوس 160 كیلومتر مسافت دارد كه نیمی از آن در استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است.
روزانه به طور متوسط بیش از 220 هزار خودرو در جاده كرج -چالوس عبور می كنند.
2098/6993