دبیر اجرایی همایش روز پنجشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: 130 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود كه از این میان 77 مقاله از سوی هیات داوران پذیرفته شده است.
جواد سلیمی با اشاره به ارائه 48 مقاله به صورت شفاهی و 29 مقاله به صورت پوستر در جریان این همایش افزود: صاحبان ایده در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی به ویژه بحث تقویت بنیان خانواده، با انتخاب كمیته علمی همایش از حمایت های مالی شهرداری كاشان بهره مند خواهند شد.
وی بیان كرد: نگاه ویژه این دوره همایش توانبخشی شناختی و بازیهای رایانهای است و پژوهشهای مرتبط با این حوزه نوین و كاربردی از جایگاه ویژهای برخوردار خواهد بود.
دبیر اجرایی چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی بازیهای رایانهای از كاربردهای آموزشی، درمانی، تبلیغاتی، فرهنگی سازی، فناوری های مطرح در تولید و توسعه، تحلیل زیبا شناختی، هنری و هوش محاسباتی در بازی ها به عنوان محورهای این همایش نام برد.
وی به حضور پژوهشگرانی از كشورهای آلمان، آمریكا، فنلاند و عراق در این همایش اشاره كرد و یادآور شد: چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی بازیهای رایانهای شامل ارائه مقالات داوری شده، سخنرانی پیشگامان حوزه بازی و برگزاری نشست های تخصصی در راستای كمك به پیشرفت دانش و فناوریهای مرتبط با بازیهای رایانهای و انتقال آخرین تجربه ها و دستاوردهای پژوهشی حوزه علوم انسانی، هنری و صنعتی شامل روان شناسی، مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم اجتماعی، هنر، پزشكی، آموزش و سایر علوم وابسته می باشد.
به گزارش ایرنا، همایش یكروزه 'بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها' (CGCO) از سال 1394 برای راهنمایی و پشتیبانی از پژوهشگران حوزه بازیهای رایانه ای با میزبانی دانشگاه اصفهان آغاز به كار كرد.
6136/8123
كاشان - ایرنا - چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی 'بازیهای رایانهای؛ فرصت ها و چالش ها' صبح امروز با حضور جمعی از متخصصان، پژوهشگران و علاقه مندان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه كاشان آغاز شد.