۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹
کد خبر: 83217422
T T
۰ نفر

نرخ كرايه تاكسي درون شهري سنندج افزايش يافت

۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹
کد خبر: 83217422
نرخ كرايه تاكسي درون شهري سنندج افزايش يافت

سنندج - ايرنا - رئيس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداري سنندج از افزايش نرخ كرايه تاكسي در اين شهر خبر داد و گفت: نرخ هاي جديد از روز گذشته اول اسفند اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، امير جمشيدنژاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ هاي جديد به صورت ميانگين پنج تا حدود 15 درصد بيشتر از نرخ قبل است كه در اين ميان مسير ميدان انقلاب به ناحيه منفصل شهري نايسر و سه راه نمكي به مسكن مهر دگايران با 15 هزار ريال داراي بيشترين افزايش نرخ است.
وي افزود: كمترين نرخ نيز مربوط به مسيرهاي ميدان آزادي به انتهاي غفور و شريف آباد، ميدان انقلاب به ميدان سهروردي، 17 شهريور و چهار راه عباس آباد و مسير چهارباغ به ميدان كاني كوزله، سه راه ادب به ميدان نبوت، سه راه نمكي به شهرك انديشه و مسير ميدان انقلاب به ميدان آزادي و بالعكس و ساير مسيرهاست كه براي هر نفر هشت هزار ريال تعيين شده است.
رئيس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداري سنندج يادآور شد: براساس اين افزايش نرخ از كودكان بالاي پنج سال نيز كرايه يك نفر محاسبه و دريافت خواهد شد.
وي اضافه كرد: برچسب نرخ هاي جديد كرايه در بين رانندگان تاكسي توزيع شده و رانندگان نيز بايد آن را در معرض ديد مسافران نصب كنند.
جمشيدنژاد گفت: شهروندان سنندجي هر گونه انتقاد، پيشنهاد و شكايات خود در خصوص حمل و نقل درون شهري مي توانند با شماره پيامكي 100002040 تماس گرفته و ما را در خدمت رساني بهتر ياري دهند.
ناوگان حمل و نقل درون شهري سنندج متشكل از بيش از سه هزار دستگاه تاكسي است كه در مسيرهاي مختلف درون شهري به صورت خطي و گردشي خدمات ارائه مي كنند.
شهر سنندج مركز استان كردستان بيش از 500 هزار نفر جمعيت دارد.
7348/9102