۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۰۲
کد خبر: 83240954
T T
۰ نفر

كمبود نردبان بلند مرتبه مشكل آتش نشاني شهركرد

۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۰۲
کد خبر: 83240954
كمبود نردبان بلند مرتبه مشكل آتش نشاني شهركرد

شهركرد- ايرنا- مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شهركرد گفت: كمبود نردبان بلندمرتبه يكي از مشكلات و كمبودهاي آتش نشاني شهركرد است.

مجيدعليپور روز سه شنبه در آستانه چهارشنبه آخر سال در جمع خبرنگاران استان افزود: با توجه به افزايش تعداد ساختمان هاي بلند مرتبه در مركز استان بخصوص در منطقه منظريه، تجهيز ايستگاه آتش نشاني مركزي به خودروي نردبان بلند مرتبه يك اولويت است.
وي با بيان اينكه قيمت خودرو نردبان بلند مرتبه سال گذشته 47 ميليارد بود، افزود:در سال جاري با توجه به شرايط موجود اقتصادي اين خودرو به 80 ميليارد ريال رسيده است.
به گفته وي، هم اكنون 2 خودرو و نردبان اين سازمان براي امدادرساني به ساختمان هاي تا 5 طبقه را دارند، اما امدادرساني به ساختمان هاي بلندمرتبه به سختي امكان پذير است.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شهركرد گفت: براساس توافق با شهرداري در صورتي كه 60 تا 70 درصد اعتبار خريد اين خودرو از سوي اعتبارت ملي يا استاني تامين شود مابقي از محل بودجه شهرداري پرداخت مي شود.
عليپور با اشاره به اينكه 5 ايستگاه آتش نشاني در سطح شهركرد فعال است، افزود: يك ايستگاه آتش نشاني نيز در صورت تامين اعتبار از محل اعتبارات استاني و بودجه شهرداري در شهركرد راه اندازي مي شود.
وي از آماده باش نيروهاي امدادي و اداري آتش نشاني از 15 اسفندماه تا 17 فروردين ماه سال 98 خبر داد و گفت: همزمان با چهارشنبه آخر سال نيز خودروها و اكيپ هاي عملياتي اين سازمان در 18 نقطه از سطح شهر مستقر مي شوند.
7360/6021