۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۲۳
کد خبر: 83244312
T T
۰ نفر

كره شمالي: مردم بايد تحريم هاي آمريكا را خنثي كنند

۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۲۳
کد خبر: 83244312
كره شمالي: مردم بايد تحريم هاي آمريكا را خنثي كنند

پكن- ايرنا- رسانه هاي كره شمالي به طور يكپارچه از مردم اين كشور خواستند همه تلاش خود را براي شكست تحريم هاي آمريكا بكار گيرند.

به گزارش ايرنا روزنامه رودونگ سينمون ارگان حزب حاكم كار كره شمالي روز جمعه نوشت: مردم بايد بدانند كه دشمنان چشم طمع به اين كشور دارند و مي خواهند با ادامه تحريم ها، كره شمالي را وادار به تسليم كنند.
اين روزنامه مي نويسد بايد با همه توان و پشتوانه مردمي به سمت مدرن سازي كشور رفت و در راستاي توسعه اقتصادي گام برداشت و تحريم ها را عملا بي اثر كرد.
نشريه تاكيد كرده است كه امپرياليست ها، فشار بر كره شمالي را به حداكثر رسانده اند آنها با فرهنگ و ائديولوژي خود ريشه كشور را نشانه گرفته اند و لازم است كه به مبارزه با اين برنامه ادامه دهيم.
روزنامه كره شمالي از همه واحدهاي اقتصادي مردم خواسته است تا خود اتكايي و مدرن سازي را در دستور كار قرار دهند و در توسعه علوم و فنون كوشا باشند تا به اين شكل تحريم ها بي اثر شود.
همزمان تارنماي يوريمين زوكاري كره شمالي به آمريكا توصيه كرده است پيشنهاد اين كشور مبني بر توقف راكتور هسته اي يانگ بيون در قبال لغو پاره اي از تحريم ها را قبول كند.
اين رسانه تصريح كرده است: كيم جونگ اون رهبر كره شمالي نيز همين مطلب را در ديدار دوم خود با دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريكا در ويتنام اعلام كرد.
اين رسانه افزوده است: خوب است آمريكايي ها پيشنهاد كره شمالي را كه يك مرحله در خلع سلاح هسته اي محسوب مي شود، بپذيرند زيرا هرگز معامله اي بهتر از اين بدست نخواهند آورد.
رسانه هاي كره شمالي در روزهاي گذشته پس از شكست مذاكرات هانوي پيوسته از آمريكا خواسته اند كه پيشنهاد اين كشور را براي لغو بخشي از تحريم ها در قبال متوقف شدن فعاليت راكتور هسته اي مذكور بپذيرد.
آساق**231**1904**