۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۰۶
کد خبر: 83246677
T T
۰ نفر
امكان رزرو اینترنتی پاركومترها در «تهران من» فراهم شد

تهران- ایرنا- به گفته روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، شهروندان پایتخت از این پس می‌توانند با استفاده از سامانه «تهران من» جای پارك خود را در جایگاه‌های مجهز به پاركومتر رزرو كرده و مبلغ آن را به صورت اینترنتی پرداخت كنند.

به گزارش ایرنا، سازمان فاوای (فناوری اطلاعات و ارتباطات) شهرداری تهران امروز یكشنبه اعلام كرد كه شهروندان تهرانی از این پس می‌توانند برای پارك كردن در خیابان‌هایی كه مجهز به پاركومتر هستند، با ورود به حساب شهروندی خود از طریق سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir اقدام كنند.
كاربران سامانه «تهران من» در قسمت داشبورد با انتخاب گزینه پاركومتر وارد صفحه‌ای می‌شوند كه در آن می‌توانند ابتدا پاركومتر را در محدوده مورد نظر خود در نقشه جستجو كرده و انتخاب كنند. سپس با مشخص كردن زمان و جایگاه دقیق پارك، وارد مرحله بعد شده و با توجه به زمان پارك در آن جایگاه، مبلغ محاسبه شده و امكان پرداخت اینترنتی آن به سادگی موجود است. به این ترتیب چراغ جایگاه رزرو و روی پاركومتر به صورت خودكار، سبز شده و به معنای رزرو جای پارك خواهد بود.
سامانه «تهران من» این روزها به نوعی حساب شهروندی شهروندان تهرانی شمرده می شود، این سامانه از سال گذشته خدمات گوناگونی همچون انواع خدمات شهروندی از طرح ترافیك و بلیت مترو تا خدمات مربوط به شهرسازی را عرضه می كند.
علمی**9224** 1055
۰ نفر