۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۰
کد خبر: 83247647
T T
۰ نفر
دارندگان كارت مهارت از مزایای صندوق بیمه بهره مند می شوند

همدان- ایرنا- تفاهم نامه همكاری بین صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان، روستاییان و عشایر و اداره كل آموزش فنی و حرفه ای همدان امضا و زمینه بهره مندی دارندگان كارت مهارت فنی و حره ای از مزایای صندوق بیمه فراهم شد.

مدیركل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان روز دوشنبه در این آیین گفت: در راستای ارائه، تعمیم و گسترش پوشش نظام خدمات اجتماعی و بهره مندی از مزایای بلند مدت بیمه اجتماعی این تفاهم نامه همكاری امضا شد.
وهب مختاران افزود: برخورداری از مزایا و حمایت های بلند مدت صندوق برای تمامی دارندگان كارت مهارت قالیبافی و حرفه های مرتبط با آن، زنبورداران و مجموعه صنایع دستی در سطح این استان از اهداف این تفاهم نامه است.
مدیركل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اضافه كرد: در صورت مهیا شدن زمینه های صنوف دیگر، تفاهم نامه بازنگری و رشته های جدید به آن اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش های مهارتی برای عموم افزود: یكی از گروه های هدف در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، جامعه روستاییان است كه موفقیت های خوبی در این زمینه حاصل شد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان، روستاییان و عشایر همدان نیز در این آیین ابراز امیدواری كرد با اجرای مفاد این تفاهم نامه، گام موثری در ارائه خدمات اجتماعی به این قشر از جامعه برداشته شود.
مهدی سماواتی افزود: روستاهایی كه نسبت به آموزش و فراگیری مهارت اقدام كنند در زمینه اشتغال زایی و كارآفرینی نسبت به دیگر روستاها پیشگام می شوند.
7526/2090