۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۳۷
کد خبر: 83249549
T T
۰ نفر
تجهیز خودروها به زنجیرچرخ در جاده كرج - چالوس الزامی شد

كرج - ایرنا - كارشناس كنترل ترافیك پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به بارش برف در جاده كرج - چالوس تجهیز خودروها به زنجیر چرخ ضروری است .

سرهنگ مسعود خانجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت بارش سنگین برف در محور كرج- چالوس و در محدوده دهانه جنوبی تونل كندوان، تردد خودروها در این محور با كندی صورت می گیرد و ترافیك سنگین ایجاد كرده است.
وی گفت: ترافیك در محور آزاد راه تهران - كرج از پل كلاك تا مهرویلا و در ادامه از پل حسین آباد تا پل حصارك نیمه سنگین می باشد.
خانجانی اضافه كرد: همچنین بارش برف پراكنده در آزاد راه ها و محورهای ماهدشت و كمالشهر سبب لغزندگی این محورها شده است.
كارشناس كنترل ترافیك پلیس راه البرز از رانندگان خواست برای تردد در تمام محورها ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از عجله و شتاب پرهیز كنند.
وی افزود: مركز كنترل ترافیك پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های كشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یك هزار و 450 كیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد كه 18 درصد ترافیك جاده ای كشور مربوط به راه های این استان است.
نیمی از جاده 160 كیلومتری كرج - چالوس درحوزه استحفاظی استان البرز قراردارد.
روزانه به طور متوسط حد‌ود 20 هزار تردد در جاده كوهستانی كرج - چالوس انجام می شود.
روز گذشته براثر ریزش كوه در محور كرج - چالوس در محدوده استان مازندران صدها خودرو در ترافیك سنگین متوقف شدند كه با تلاش راهداران این مسیر بازگشایی شد.
6156/ 6155
۰ نفر