نادر نانبخش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين سامانه راهي براي پاسخگويي بهتر به مردم در خصوص مسائل مرتبط با بيمه سلامت به شمار مي رود تا در اين ايام امورات بيمه اي مردم به عقب نيافتد.
وي با اشاره به اينكه احترام به حقوق شهروندي از ويژگي هاي يك سازمان پاسخگو است، ادامه داد: رعايت حقوق شهروندي در حوزه سلامت از جمله اهداف راه اندازي اين سامانه ارتباط مردمي است.
وي بيان كرد: سامانه 1666 در بحث مشتري مداري ميتواند همراه مناسبي براي سازمان بيمه سلامت در جهت پاسخگويي به مردم باشد.
مديركل بيمه سلامت آذربايجان غربي اضافه كرد: مردم مي توانند به صورت 24 ساعته سوال ها و پيشنهادهاي خود در خصوص بيمه سلامت را از طريق اين سامانه مطرح كنند.
نانبخش گفت: دريافت نظرهاي مردمي در حوزه سلامت و شنيدن انتقادهاي آنان از طريق اين سامانه مي تواند بخشي از مشكلات را برطرف كند.
وي با تاكيد بر اينكه مردم نبايد فريب افراد سودجو را بخورند، افزود: برخي افراد سودجو طي سال گذشته در پوشش بيمه سلامت با شهروندان تماس مي گرفتند و مبالغي را در قبال صدور بيمه تكميلي از آنان مطالبه مي كرده اند.
وي ادامه داد: مردم هوشيار باشند كه اين اداره كل هيچگونه تماس تلفني يا حضوري با بيمه شدگان براي صدور بيمه تكميلي ندارد.
به گزارش ايرنا بيمه سلامت از سال 1393 با اجراي طرح تحول نظام سلامت و تجميع چند بيمه به ويژه بيمه خدمات درماني و اقشار مختلف در كشور ايجاد شد و در حال حاضر در كنار بيمه تامين اجتماعي بيشترين سهم را در بازار بيمه اي كشور دارد.
9918/3072
در ايام عيد نوروز؛
سامانه 1666بيمه سلامت آذربايجان غربي پاسخگوي مشكلات مردم است
۱ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۴۸
کد خبر:
83250264
اروميه - ايرنا - مديركل بيمه سلامت آذربايجان غربي گفت: سامانه تلفني 1666 با رويكرد رعايت حقوق شهروندي در اين استان راه اندازي شده و از ابتداي تعطيلات نوروزي تا 16 فروردين پاسخگوي مشكلات مردمي است.