۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۶
کد خبر: 83251229
T T
۰ نفر
مشكل اقتصادي را با بكار گيري نام سال حل كنيم

ساري - ايرنا - نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري گفت: مشكلات اقتصادي كشور را بايد با بكار گيري نام سال جديد حل كنيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله نورالله طبرسي در اين هفته از نماز جمعه ساري افزود: نام سال كه تحت عنوان 'سال رونق اقتصادي' از طرف رهبر معظم انقلاب تعيين شده مي تواند در حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم بسيار كار ساز باشد.
وي اضافه كرد: نامگذاري سال كه همه ساله بر اساس نياز كشور توسط مقام معظم رهبري اعلام مي شود بايد در دستور كار عموم مسئولان قرار گرفته و در تمام اقداماتشان لحاظ شود.
نماينده مردم مازندران در خبرگان رهبري خاطر نشان كرد: با اقتصاد مقاومتي، حمايت از كالاي ايراني و رونق توليد بايد راهكارهاي مناسبي براي بهبود اقتصاد و معيشت مردم ايجاد كرد.
او از سال فرصت ها، افزايش اشتغال، اصلاح نظام بانكي، حل معيشت مردمي، بهبود وضعيت جوانان به عنوان خواسته هاي رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: ايشان در سخنان گام دوم انقلاب بيش از 50بار از جوانان نام بردند.
وي گفت: مازندران نيز داراي مشكلات فراواني است كه بايد توسط همت مسئولان كشوري و استاني حل شود.
عضو خبرگان رهبري ياد آور شد: اين در حالي است كه بيشترين مقلدان رهبر عالي شان انقلاب مازندراني هستند.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي مازندران از ايجاد تفرقه بين مسلمانان به عنوان يكي از مشكلات بزرگ مسلمين ياد كرد و افزود: آنان با جمعيت بيش از يك ميلياردي در صورت اتحاد مي توانند بزرگترين قدرن جهان باشند.
وي از بي تفاوتي برخي از سران كشور هاي اسلامي انتقاد كرد و گفت: هر گونه اقدام رذيلانه دشمنان از اسلام هراسي آنان است و با حمله به مساجد و به شهادت رساندن نماز گزاران اين ضعف بزرگشان را نشان دادند.
طبرسي از آمريكا و نظام صهيونيستي به عنوان بزرگترين دشمنان اسلام نام برد و افزود هم اينك بسياري از كشورهاي اسلامي با پيروي از جمهوري اسلامي خواب خوش را براي اين بدخواهان حرام كرده اند.
وي فرارسيدن عيد نوروز را به عموم هم ميهن نان تبريك گفت و از آنان خواست تا بويژه اين ايام را با رفتن به مزار شهدا و سركشي به خانواده شان سپري كنند.
9919/1899