۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳
کد خبر: 83255085
T T
۰ نفر

فعاليت بندرهاي مسافري هرمزگان از سر گرفته شد

۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳
کد خبر: 83255085
فعاليت بندرهاي مسافري هرمزگان از سر گرفته شد

بندرعباس- ايرنا- مديركل اداره بنادر و دريانوردي هرمزگان گفت: با توجه به زمينه مساعد آب و هوا، رفت و آمد شناورهاي مسافري در بندرهاي اين استان صبح امروز از سر گرفته شد.

الله مراد عفيفي پور روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: هم اكنون تردد شناورهاي مسافري بندرعباس - قشم به صورت رفت و برگشت انجام مي شود و مسافران مي توانند براي رفتن در اين مسير برنامه ريزي كنند.
وي ادامه داد: همچنين فعاليت هاي بندرهاي غرب استان شامل بندرلنگه، چارك آفتاب به مقصد جزيره كيش به صورت رفت و برگشت برقرار است.
اين مقام مسوول ياد آور شد: به علت وزش طوفان رفت و آمد از بندرهاي قشم به هرمز تا اطلاع ثانوي متوقف شده است.
وي بيان داشت: براسا پيش بيني هاي هواشناسي، بندرهاي بندرعباس ضمن بازگشت به وضعيت عادي، آمادگي خدمات رساني به مسافران دريايي در سفر به جزيره هاي استان را دارند.
مديركل اداره بنادر و دريانوردي هرمزگان اظهار داشت: بر اساس بررسي لحظه اي نقشه هاي هواشناسي و پايش مسيرهاي تردد دريايي امروز، خدمات رساني به مسافران نوروزي در وضعيت عادي است و تردد دريايي از بندر شهيد حقاني بندرعباس به سمت بندر هرمز و بندر شهيد ذاكري قشم در حال انجام است.
طبق پيش بيني هاي هواشناسي، ناپايداري شرايط جوي و دريايي هرمزگان تا روز پنجشنبه هشتم فروردين ماه 98 ادامه دارد و شماره تلفن گوياي 3111 در زمينه اطلاع رساني وضعيت لحظه اي تردد شناورها پاسخگوي مسافران و گردشگران دريايي است.
9944 /6048