۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶
کد خبر: 83257804
T T
۰ نفر

راه فرعي ارتباطي اسفراين به جوين بسته شد

۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶
کد خبر: 83257804
راه فرعي ارتباطي اسفراين به جوين بسته شد

بجنورد - ايرنا - ستاد مديريت بحران اسفراين اعلام كرد: محور فرعي روستاي گورپان از توابع بخش مركزي اسفراين به شهرستان جوين در استان خراسان رضوي به دليل جاري شدن سيلاب تا اطلاع بعدي مسدود شد.

به گزارش ايرنا اين ستاد روز پنجشنبه با صدور اطلاعيه اي گزارش داد: با توجه به بارش هاي 2روز گذشته در شهرستان اسفراين و ايجاد سيلاب، تردد در محور ارتباطي گورپان اسفراين به شهرستان جوين تا اطلاع بعدي امكان پذير نيست.
در اين اطلاعيه از مردم و مسافران خواسته شده، براي جلوگيري از مواجه شدن با مشكلات و حوادث احتمالي، از تردد در اين مسير فرعي تا زمان بازگشايي آن خودداري كنند.
روستاي گورپان از توابع دهستان زرق آباد بخش مركزي اسفراين در حدود 40 كيلومتري جنوب غربي اين شهرستان قرار دارد كه يكي از مسيرهاي فرعي دسترس روستاهاي غرب اسفراين به شهرستان هاي جوين، جغتاي و سبزوار از اين روستا مي گذرد.
بارش باران از 2 روز گذشته سبب جاري شدن سيلاب در برخي مناطق شهرستان اسفراين و وارد آمدن بيش از 656 ميليارد ريال خسارت به اين شهرستان شده است .
هواشناسي خراسان شمالي، براي بعد از ظهر پنجشنبه نيز رگبار باران را براي برخي نقاط شهرستان اسفراين پيش بيني كرده و از مردم خواسته از تردد و اتراق در كنار رودخانه ها و مناطق سيل خيز خودداري كنند.
شهرستان 120 هزار نفري اسفراين در 60 كيلومتري جنوب شرقي بجنورد قرار دارد.
5132/7189