۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۵۶
کد خبر: 83259579
T T
۰ نفر

طرح عيدانه كتاب در ساحل كنارك اجرا شد

۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۵۶
کد خبر: 83259579
طرح عيدانه كتاب در ساحل كنارك اجرا شد

زاهدان- ايرنا- مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سيستان و بلوچستان گفت: طرح عيدانه كتاب با هدف تشويق كودكان و نوجوانان به دوستي با كتاب در زمينه هاي قصه ‌گويي، نقاشي و كاردستي در ساحل كنارك اجرا شد.

معصومه هادي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سيستان و بلوچستان در ساحل زيباي كنارك ميزبان مسافران نوروزي در طرح عيدانه كتاب بود.
وي گفت: در اين طرح مسافران نوروزي با فعاليت ‌هاي كانون پرورش فكري و كتابخواني آشنا شدند.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سيستان و بلوچستان افزود: در طرح عيدانه كتاب كه در نوروز و با هدف تشويق كودكان و نوجوانان به دوستي با كتاب انجام شد، كاركنان كانون با حضور در ميان كودكان و نوجوانان در ساحل زيباي كنارك فعاليت‌ هاي فرهنگي، هنري و ادبي كانون را به مخاطبان ارائه كردند.
وي بيان كرد: قصه‌ گويي، نقاشي، كتابخواني، بحث آزاد و كاردستي در كنار اهداي كتاب به حاضران، بخشي از فعاليت كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سيستان و بلوچستان براي حاضران در ساحل زيباي كنارك بود.
هادي اظهار داشت: شهر بندري كنارك از شهرهاي سيستان و بلوچستان و داراي جاذبه‌ هاي ديدني طبيعي زياديست كه گردشگران را به خود جذب مي كند.
وي گفت: مربيان كانون پرورش فكري سيستان و بلوچستان با كتابخانه‌ سيار به استقبال مسافران نوروزي در زاهدان رفتند.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سيستان و بلوچستان افزود: روش ‌هاي دوستي با طبيعت و مراقبت از آن از ديگر فعاليت هاييست كه در قالب بحث آزاد براي مخاطبان اجرا مي ‌شود.
9923**3213