۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴
کد خبر: 83261967
T T
۰ نفر

محدوديت‌هاي ترافيكي همدان در روز طبيعت اعلام شد

۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴
کد خبر: 83261967
محدوديت‌هاي ترافيكي همدان در روز طبيعت اعلام شد

همدان- ايرنا- پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان با صدور اطلاعيه‌ اي محدوديت هاي ترافيكي روز سيزدهم فروردين را اعلام كرد و از هموطنان خواست به موارد ذكر شده توجه كافي داشته باشند تا دچار حادثه نشوند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان، با توجه به فرا رسيدن 13 فروردين كه برابر سنت ديرينه مردم به دامن طبيعت و مناطق گردشگري سفر مي كنند به منظور تامين ايمني عبور و مرور و ايجاد ترافيك روان در اين روز در مسير هاي تعيين شده محدوديت هاي ترافيكي اعمال مي شود.
بر اين اساس از ساعت 19 تردد خودروها از ميدان قائم به سمت بلوار كولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسير از سمت ميدان گنجنامه به سمت ميدان قائم يكطرفه خواهد بود.
همچنين از ساعت 14 مسير تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهيد فهميده و ميدان قائم، مسير ميدان قائم به سمت انتهاي بلوار ارم و مسير انتهاي بلوار ارم به سمت بلوار بعثت بصورت يكطرفه خواهد شد.
بر اين اساس تمام خودروهايي كه از گنجنامه و يا تقاطع پژوهش وارد ميدان قائم مي شوند بايد از سمت انتهاي بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند و تردد تمامي وسايل نقليه از ساعت 16 در معابر برون‌شهري نيز ممنوع است.
تردد از سمت شهر همدان به سمت روستاهاي كيشين، ابرو، حيدره پشت شهر و سولان، توئيجين، موئيجين، برفجين وامام زاده محسن ممنوع و تنها تردد از روستاهاي مذكور به سمت شهر همدان انجام پذير خواهد بود.
تردد از سمت سه راهي سد اكباتان به سمت سد ممنوع و معبر به صورت يكطرفه از سمت سد اكباتان به طرف سه راهي سد وجاده ملاير امكان پذير خواهد بود.
همچنين از تردد موتورسواران داراي حركات مخاطره آميز، بدون كلاه ايمني براي راكب و سرنشين، حامل بار و يا سرنشين غير متعارف در سطح معابر جلوگيري و موتورسيكلت توقيف و به پاركينگ منتقل خواهد شد.
پليس استان همدان از رانندگان وانت بارها، كاميونت ها تقاضا كرده از حمل مسافر در قسمت بار خودداري كرده و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسير آنها جلوگيري خواهد شد.
همچنين عبور كاميون و خودروهاي سنگين و نيمه سنگين در مناطق شهري و مناطق گردشگري و تفريحي به ويژه مسير تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعيديه، جاده كيشين و ابرو و جاده حيدره و بلعكس از ساعت هشت تا 23 ممنوع است.
پليس استان همدان از شهروندان تقاضا كرده براي جلوگيري از وقوع حوادث جاني و همچنين داشتن ترافيكي روان از برپا كردن چادر و يا نشستن در سطح سواره رو و پارك خودرو در محل هايي كه باعث ايجاد سد معبر مي شود خودداري كنند.
7527/2087