۱۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۵۲
کد خبر: 83264111
T T
۰ نفر
سارق شرور در درگيري مسلحانه با پليس شادگان به هلاكت رسيد

آبادان - ايرنا - فرمانده انتظامي شهرستان شادگان گفت: سارق شرور و سابقه داري كه سابقه چندين فقره سرقت و شرارت در پرونده خود داشت، در عمليات ضربتي پليس اين شهرستان به هلاكت رسيد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس سرهنگ 'عليرضا ميررضائي روز چهارشنبه اظهار داشت: در پي خبري مبني بر اختفاي سارق شرور و سابقه دار در شادگان كه سابقه چندين فقره سرقت و شرارت را در پرونده خود داشت، دستور لازم براي دستگيري وي به ماموران انتظامي اين شهرستان ابلاغ شد.
وي افزود: ماموران انتظامي شادگان با اقدامات اطلاعاتي وعمليات ضربتي، مخفيگاه متهم مذكور را در يكي از مناطق اين شهرستان شناسايي كردند.
سرهنگ ميررضائي با بيان اينكه ماموران پليس پس از هماهنگي با مراجع قضائي جهت دستگيري متهم به محل اختفاي وي عازم شدند، گفت: در اين عمليات متهم با مشاده ماموران انتظامي با اسلحه جنگي به سوي ماموران شليك كرده كه نهايتا ماموران انتظامي به ناچار در آتش متقابل وارد عمل شدند و با رعايت قانون بكارگيري سلاح اقدام به تيراندازي نمودند.
فرمانده انتظامي شهرستان شادگان با بيان اينكه در اين درگيري مسلحانه متهم مذكور به هلاكت رسيد، تصريح كرد: در اين رابطه يك قبضه اسلحه كلاشينكف به همراه سه تيغه خشاب و 59 عدد فشنگ جنگي نيز از مخفيگاه وي كشف و ضبط شد.
7104/6068