۱۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۸
کد خبر: 83265603
T T
۰ نفر

اسكان 30 هزار مسافر نوروزي در مدرسه هاي شاهرود

۱۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۸
کد خبر: 83265603
اسكان 30 هزار مسافر نوروزي در مدرسه هاي شاهرود

شاهرود - ايرنا - مدير آموزش و پرورش شاهرود گفت : از آغاز تعطيلات نوروزي تا كنون حدود 30 هزار تن از مسافران و زايران امام هشتم (ع) در مدرسه ها و مراكز رفاهي اين اداره اسكان يافتند.

سيد محمد موسوي عصر جمعه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينكه در ايام ‌مسدود بودن راه شاهرود - آزادشهر در روزهاي پاياني پارسال سه مدرسه و يك سالن ورزشي به صورت رايگان پذيراي مسافران بودند ، افزود : علاوه بر آن ، 29 هزارو 142 تن در قالب پنج هزارو 983 خانوار در مدرسه هاي شاهرود اسكان داشته اند.
وي تصريح كرد : بازديد دائم اماكن اسكان توسط گروه هاي ويژه بازرسي آموزش و پرورش ، دريافت بازخورد از مسافران با دريافت فرم هاي نظرسنجي ، استفاده از قابليت هاي فضاي مجازي در راهنمايي مسافران و داير نمودن سه دفتر پذيرش در مبادي ورودي و مركز شهر براي رفاه حال مسافران از جمله كارهاي انجام گرفته توسط ستاد اسكان آموزش و پرورش شاهرود در ايام تعطيلات نوروز است.
موسوي گفت : 160 تن از فرهنگيان شاهرود در امر خدمت رساني به مسافران فعاليت داشتند.
شهرستان شاهرود در استان سمنان از جمله مناطق ديدني و بسيار زيبا با مناطق گردشگري متعدد مي باشد، در شاهرود گردشگران مي توانند تلفيقي از چشم اندازهاي كويري و جنگل سرسبز را مشاهده كنند.
شاهرود از جاذبه هاي تاريخي و باستاني زيادي برخوردار است كه مي تواند سفري دلنشين را براي گردشگران در اين شهر به همراه داشته باشد.
وجود آرامگاه 2عارف جهاني بايزيد بسطامي و شيخ خرقان شاهرود را به شهر عارفان ملقب كرده است.
نوروز امسال 60 واحد آموزشي ، 445 كلاس درس، 23 نمازخانه مدارس ، 4 مركز رفاهي به ظرفيت 40 سوييت و 2 سالن ورزشي براي اسكان مسافران و زائران علي بن موسي الرضا (ع) آماده شده است.
7359/6167