۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83270736
T T
۰ نفر

16 سارق حرفه ای در تویسركان دستگیر شدند

۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83270736
16 سارق حرفه ای در تویسركان دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی تویسركان گفت: به دنبال اجرای طرح های انتظامی در نوروز امسال 110 معتاد و 16 سارق سابقه دار شناسایی و در عملیات های جداگانه ای دستگیر شدند.

سرهنگ محمد معصومی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: طرح های نوروزی با هدف ناامن كردن شهر برای مجرمان، پاكسازی نقاط آلوده، ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، افزایش اقدام های پیشگیرانه و برخورد با سارقان صورت گرفت.
وی اضافه كرد: یگان های انتظامی با بهره گیری از تمامی توان و ظرفیت ها، موفق به دستگیری 14 سارق و كشف 42 فقره اموال سرقتی و تحویل آنها به مالباختگان شدند.
فرمانده انتظامی تویسركان اظهار داشت: سارقان سابقه دار و حرفه ای اقدام به سرقت اثاثیه خانه باغ، تجهیزات داخل خودرو و اماكن خصوصی كرده بودند.
سرهنگ معصومی گفت: همچنین شب گذشته در عملیات دیگری 2 سارق وسایل داخل خودرو حین سرقت دستگیر شدند كه در بازجویی ها به 10 فقره سرقت اعتراف كردند.
وی ادامه داد: میزان كشف سرقت ها در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تویسركان 2.3 برابر افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی تویسركان بیان كرد: به دنبال اجرای طرح های انتظامی و برخورد با تهیه و توزیع كنندگان موادمخدر 110 معتاد دستگیر و از آنها چهاركیلوگرم انواع مواد مخدر كشف شد.
سرهنگ معصومی اضافه كرد: برخورد با فروشندگان مواد مخدر و دستگیری سارقان موجب رضایتمندی شهروندان و مسئولان از عملكرد پلیس و افزایش تماس با سامانه 197 برای تقدیر و تشكر از ماموران شده است.
7526/2087