۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷
کد خبر: 83271125
T T
۰ نفر

روند تامين كالاهاي اساسي در همدان ادامه دارد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷
کد خبر: 83271125
روند تامين كالاهاي اساسي در همدان ادامه دارد

همدان- ايرنا- معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: برنامه تامين و نظارت بر توزيع كالاهاي اساسي همچون گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، قند و شكر در استان ادامه دارد.

عليرضا شجاعي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تا تاريخ 20 فروردين 98 بيش از سه هزار تن شكر در استان همدان ذخيره شده است كه علاوه بر توزيع براي مصرف مردم، از آن براي توليد قند نيز استفاده مي شود.
وي اظهار داشت: اين كالا در بسته هاي 900 گرمي با قيمت 40 هزار ريال و فله اي به ازاي هر كيلوگرم 33 هزار ريال در فروشگاه هاي بزرگ استان در حال توزيع است.
شجاعي ادامه داد: قند نيز در بسته هاي پنج كيلوگرمي با قيمت 235 هزار ريال در بازار همدان عرضه مي شود.
وي با اشاره به اينكه عرضه گوشت مرغ در استان به تعادل رسيده است عنوان كرد: مرغداري هاي داخلي، گوشت مرغ استان را تامين مي كند و قيمت آن به به ازاي هر كيلوگرم به كمتر از 120 هزار ريال رسيده است.
معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: برنج نوع يك وارداتي نيز با قيمت 57 هزار ريال و نوع 2 با قيمت 47 هزار ريال در فروشگاه هاي بزرگ استان توزيع مي شود.
وي با اشاره به اينكه سهميه گوشت قرمز وارداتي استان به موقع تامين مي شود ادامه داد: گوشت قرمز منجمد با قيمت 295 هزار ريال، گوشت گرم گوساله 470 هزار ريال، گوشت گوسفند استراليايي 47 هزار ريال و گوشت گوسفند آسياي ميانه 46 هزار ريال عرضه مي شود.
شجاعي گفت: در روزهاي نوروز 1398 بيش از 2 هزار تن سيب و پرتقال با قيمت مصوب در استان همدان توزيع شد.
9904/2090