۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
کد خبر: 83281869
T T
۰ نفر

2 محموله سيگار و لوازم آرايشي قاچاق در بوكان كشف شد

۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
کد خبر: 83281869
2 محموله سيگار و لوازم آرايشي قاچاق در بوكان كشف شد

مهاباد - ايرنا - فرمانده انتظامي بوكان گفت: 2 محموله سيگار و لوازم آرايشي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 840 ميليون ريال در اين شهرستان كشف و ضبط شد.

سرهنگ مجيد محبعلي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تيم‌هاي عملياتي پليس مبارزه با كالاي قاچاق و ارز بوكان در كنترل محور‌هاي مواصلاتي اين شهرستان، از يك دستگاه پيكان وانت ۱۵۰ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق را كشف و ضبط كردند.
وي ارزش ريالي اين ميزان سيگار كشف شده را يك ميليارد و ۷٤۰ ميليون ريال برآورد كرد و اظهار داشت: در اين خصوص يك نفر دستگير و يك دستگاه خودرو نيز توقيف و براي انجام مراحل قانوني به همراه پرونده تكميلي به مرجع قضايي تحويل شده است.
سرهنگ محبعلي ادامه داد: در عمليات ديگري ماموران پليس مبارزه با كالاي قاچاق اين شهرستان در اجراي طرح مبارزه با قاچاقچيان از يك دستگاه سواري، ۹۹۷ قلم لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق را كشف و ضبط كردند.
وي ارزش ريالي كالا‌هاي توقيف شده را، بيش از ۱۰۰ ميليون ريال عنوان كرد و افزود: در همين راستا يك دستگاه خودرو توقيف و يك نفر نيز دستگير شد.
به گزارش ايرنا بوكان يكي از محل هاي مهم گذر كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي و استان كردستان به استان هاي عمقي كشور به شمار مي رود.
بوكان با 251 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و 185 كيلومتري مركز استان واقع شده است و مسير ارتباطي استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي و كردستان است.
7510/6185/2093