۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۴۷
کد خبر: 83285677
T T
۰ نفر

دومين تقاطع غير همسطح بوشهر به مناقصه رفت

۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۴۷
کد خبر: 83285677
دومين تقاطع غير همسطح بوشهر به مناقصه رفت

بوشهر-ايرنا- شهردار بندر بوشهر گفت: طرح اجراي دومين تقاطع غير همسطح اين شهر در ميدان شهيد مطهري به مناقصه رفت.

به گزارش ايرنا، سيدنورالدين اميري روز سه شنبه در اين رابطه افزود: يكي از ضروري ترين نيازهاي شهر بهبود سيستم حمل و نقل و كاستن از حجم ترافيك است كه در اين راستا و بعد از تقاطع غير همسطح آزادي ساخت تقاطع غير همسطح ميدان شهيد مطهري بوشهر سال گذشته و پس از انجام كارشناسي هاي لازم به تصويب رسيد.
وي بيان كرد: براي اين مهم پس از بررسي در كميسيون عمران شورا و بر اساس ارزيابي هاي ترافيكي، زيست محيطي و اجتماعي با برآورد اعتبار اوليه 250 ميليارد ريال (200 ميليارد ريال از محل منابع استاني و ما بقي از محل منابع داخلي شهرداري) پروژه به مناقصه رفت.
اميري اظهارداشت: انتظار مي رود پس از طي مراحل اداري و تعيين پيمانكار واجد شرايط عمليات اجرايي آن آغاز و در زمان مقرر به بهره برداري برسد .
وي با اشاره به روگذر بودن ميدان شهيد مطهري افزود : اين تقاطع يك پل ميدان است كه زير آن ميدان و بالاي آن روگذر است و اين موضوع باعث مي شود تا گسستي در روابط اجتماعي و فرهنگي شهروندان بوجود نيايد.
اميري افزود: شهرداري بندر بوشهر به فاز مطالعاتي اين پروژه اهتمام ويژه داشته و در اين ارتباط و به منظور مشكل ساز نشدن تاسيسات شهري در زير ميدان، اسكن زير زميني آن را نيز تامين كرده است.
وي يادآور شد: نظارت عاليه پروژه تقاطع غير همسطح ميدان شهيد مطهري را معاونت عمراني شهرداري بندر بوشهر بر عهده دارد .
اميري ادامه داد: انتظار است با همدلي و همراهي موجود بين شهرداري و شوراي اسلامي شهر بوشهر گام هاي مثبت و موثرتري در راستاي سرعت بخشيدن به روند توسعه شهر و خدمت رساني به مردم برداشته شود.
7212/6045