۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۲۱
کد خبر: 83292528
T T
۰ نفر
حضور «پوگبا» و غيبت «هازارد»؛ شوك هاي بزرگ تيم منتخب سال انگيس

تهران- ايرنا- حضور «پل پوگبا» هافبك فرانسوي منچستريونايتد و غيبت «ادن هازارد» ستاره آبي هاي لندن در تيم منتخب سال فوتبال انگليس، شوكي بزرگ براي هواداران فوتبال جزيره بوده است.

به گزارش ايرنا، شبكه تلويزيوني اي اس پي ان روز جمعه نوشت: پوگبا كه در واپسين روزهاي حضور «خوزه مورينيو» در اولدترافورد از تركيب يونايتدها كنار گذاشته شده بود و با روي كار آمدن «اوله گانر سولسشر» به ستاره شياطين سرخ بدل شد، فصل پر فراز و نشيبي را پشت سر گذاشته است.
اين در حالي است كه هازارد در جريان 34 بازي 16 گل و 13 پاس گل در ليگ برتر انگليس به نام خود ثبت كرده و با احتساب گل هايي كه در مجموع رقابت ها زده است، 19 گل در كارنامه فصل جاري وي ديده مي شود تا با ركورد حاصل خيزترين فصل حضورش در اين ليگ با پيراهن چلسي، برابري كند.
«ادرسون» گلر تيم منچسترسيتي نيز در فهرست تيم منتخب جايي براي خود دست و پا كرده و اين در حالي است كه تيم ليورپول به عنوان يكي از مدعيان اصلي فتح عنوان قهرماني سه مدافع از چهار دفاع اين تيم منتخب را شامل «ترنت الكساندر آرنولد»، «ويرجيل فن دايك» و «اندرو رابرتسون»، تامين كرده است كه در كنار «آيمريك لاپورته» مدافع سيتي در قلب خط دفاعي ديده مي شوند.
تيم منچسترسيتي 6 بازيكن در تركيب تيم منتخب دارد و «ساديو مانه» مهاجم تيم ليورپول تركيب 11 نفره را تكميل مي كند.
علاوه بر اين، تيم هاي سيتي و ليورپول بيشترين تعداد نمايندگان را براي كسب عنوان بهترين بازيكن سال فوتبال انگليس در اختيار داشته و «رحيم استرلينگ»، «فن دايك»، «ساديو مانه»، «برناردو سيلوا» و «هازارد» نامزدهاي اين عنوان هستند.
تركيب تيم منتخب سال فوتبال انگليس از قرار زير است:
ادرسون (منچسترسيتي)
ترنت الكساندر آرنولد (ليورپول)
ويرجيل فن دايك (ليورپول)
آيمريك لاپورته (منچسترسيتي)
اندرو رابرتسون (ليورپول)
پل پوگبا (منچستريونايتد)
فرناندينيو (منچسترسيتي)
برناردو سيلوا (منچسترسيتي)
رحيم استرلينگ (منچسترسيتي)
سرخيو آگوئرو (منچسترسيتي)
ساديو مانه (ليورپول)
ورزشي**3991**3783**