۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۲۱
کد خبر: 83298310
T T
۰ نفر
دو هزار مبلغ در ماه رمضان به نقاط خراسان رضوي اعزام مي شوند

مشهد- ايرنا- مديركل تبليغات اسلامي خراسان رضوي گفت: در ماه مبارك رمضان امسال دو هزار و 402 نفر از مبلغان به نقاط مختلف اين استان اعزام مي شوند.

حجت الاسلام هادي صاحبقراني گلستاني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پيش از ماه مبارك رضمان هم همايش طلايه داران هدايت ويژه مبلغان اعزامي در مشهد و 23 شهرستان استان برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: توجه ويژه به تبيين محورهاي بيانيه گام دوم انقلاب از ديگر برنامه هاي مورد نظر در ماه مبارك رمضان است و طبق پيش بيني ها 331 جلسه تحليل مباني قرآن در بيانيه گام دوم انقلاب در شهرستانهاي خراسان رضوي برگزار مي شود.
مدير كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي تشكيل هزار و 400 حلقه تفسير قرآن و 50 پايگاه محوري تفسير به وسيله اساتيد شاخص و ائمه جمعه را از ديگر برنامه هاي ماه مبارك رمضان ذكر و بيان كرد: ترويج و تشكيل سفره هاي ساده افطاري در مساجد از ديگر برنامه هاست.
صاحبقراني با اشاره به حوادث سيل اخير در برخي استانهاي كشور گفت: موكب هايي براي تغذيه و اسكان هموطنان سيل زده به وسيله اين اداره كل بر پا شد و پرسنل هم يك روز از حقوق خود را به هموطنان سيل زده اختصاص دادند.
وي افزود: از همان روز نخست سيل گروههاي جهادي طلاب هم به مناطق سيل زده اعزام شدند و هم اينك هم در آن مناطق حضور دارند و در ماه مبارك رمضان نيز 200 مبلغ به اين مناطق اعزام مي شوند.
مدير كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي گفت: در ماه مبارك رمضان برگزاري جلسات با موضوع پيشگيري از اعتياد و آسيبهاي اجتماعي هم از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده است.
1922/7507