۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۳۴
کد خبر: 83300394
T T
۰ نفر

55 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در خوزستان كشف شد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۳۴
کد خبر: 83300394
55 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در خوزستان كشف شد

اهواز- ايرنا- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: 55 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در طرح كنترل محورهاي مواصلاتي خوزستان كشف شد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ يداله اميري شامگاه چهارشنبه درباره اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر بهبهان با همكاري ماموران انتظامي پاسگاه پل زهره اين شهرستان، در اجراي طرح كنترل محور هاي مواصلاتي به يك دستگاه خودرو سواري پژو مشكوك شده و آن را متوقف كردند.
وي افزود: در بازرسي ماموران پليس از خودروي مورد نظر،مقدار 15 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان ادامه داد: همچنين ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مستقر در ايستگاه بازرسي امامزاده عبدالله هنديجان با همكاري ماموران انتظامي اين شهرستان 40كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك جاسازي شده در بار يك خودروي سواري پرايد را كشف كردند.
وي با بيان اينكه در اين 2 عمليات در مجموع 55 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد، گفت: در اين رابطه 2 سوداگر مرگ دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شدند.
همچنين پيش از اين در دهم فروردين ماه فرمانده انتظامي خوزستان از كشف بيش از 102 كيلوگرم انواع مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش در محورهاي مواصلاتي خوزستان خبر داد.
7152/6002