۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۳۶
کد خبر: 83302572
T T
۰ نفر

تیتراژ اختیاریه، تقدیر نون.خ

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۳۶
کد خبر: 83302572
تیتراژ اختیاریه، تقدیر نون.خ

تهران - ایرنا - مراسم تقدیر از عوامل و بازیگران مجموعه تلویزیونی نون.خ و رونمایی از تیتراژ ویژه برنامه «اختیاریه» اهم اخبار امروز تلویزیون است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مراسم تقدیر از عوامل و بازیگران مجموعه تلویزیونی نون.خ، سریال برتر نوروز 98 امشب (14 اردیبهشت) حوالی سالعت 19:30 روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
در این مراسم «احمد شهریاری» معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما،«مجید زین العابدین» مدیر شبکه یک سیما،«امیر حسین آشتیانی پور»، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک و محمد مهدی یادگاری مدیرکل تامین برنامه‌های خارجی و رسانه سازمان نیز حضور داشتند.
مهدی فرجی تهیه کننده، سعید آقاخانی کارگردان، امیر وفایی نویسنده و حمید آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، علی صادقی از بازیگران و عوامل پشت دوربین حاضر در مراسم بودند.
مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما ضمن تشکر از زحمات گروه تولید برای ساخت این مجموعه برتر نوروزی، با اهدای لوح تقدیر از آنها تشکر کرد.
فرجی تهیه‌کننده سریال نون. خ هم در این مراسم از ساخت فصل دوم این مجموعه خبر داد و گفت: فصل دوم «نون. خ» به زودی کلید خواهد خورد.
مشروح این مراسم که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد امشب 14 اردیبهشت حوالی ساعت19:30از شبکه یک روی آنتن می رود.
سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در ایام نوروز 98 روی آنتن شبکه یک رفت.

**عقیلی و رستاک تیتراژ ویژه برنامه «اختیاریه» را خواندند
کارگردان برنامه گفت‌وگو محور اختیاریه که قرار است ویژه برنامه افطار شبکه پنج در ماه مبارک رمضان باشد گفت: سالار عقیلی و رستاک حلاج تیتراژ ویژه ای برنامه را خواندند که به زودی از این قطعات رو نمایی می‌شود.
برنامه تلویزیونی «اختیاریه» ویژه برنامه پیش از افطار شبکه 5 سیما شد. این برنامه با عنوان «اختیاریه؛ شهر باران» به تهیه کنندگی و اجرای سید مرتضی فاطمی و کارگردانی مصطفی امامی به مدت 30 شب قبل از افطار مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.
«اختیاریه» هر شب پیش از افطار به روی آنتن شبکه 5 سیما خواهد رفت و 30 روایت ناب از زندگی مردم ایران را به تصویر خواهد کشید.
فراهنگ**9210** 9246**