۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۳۰
کد خبر: 83302688
T T
۰ نفر

آمار تحسين برانگيز ركابزنان جوان ايران در آسيا

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۳۰
کد خبر: 83302688
آمار تحسين برانگيز ركابزنان جوان ايران در آسيا

تهران- ايرنا- مدير تيم هاي ملي دوچرخه سواري ايران با اشاره به عملكرد تيم هاي زير 23 ايران در رقابت هاي قهرماني آسيا از سال 2013 گفت: براساس آمار و ارقام تيم زير 23 سال ايران قدرتمندترين تيم قاره كهن محسوب مي شود.

به گزارش ايرنا، «محسن سلگي» مدير تيم هاي ملي دوچرخه سواري ايران ضمن اشاره به دستاوردهاي قابل توجه اين تيم در ازبكستان، اعلام كرد: از آغاز برگزاري رقابت هاي زير 23 سال آسيا در سال 2013، تيم اميد ايران با كسب 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز در رنكينگ آسيا بالاتر از ژاپن و قزاقستان، قدرتمندترين تيم آسيا است.
كاروان تيم ملي دوچرخه سواري ايران به تازگي از مسابقات قهرماني آسيا در ازبكستان بازگشته و خبر خوش اين است كه آنها با دستاني پر تر از كشور هايي با سرمايه گذاري هاي هنگفت و البته با نفراتي محدود، نه تنها خستگي را از پاهاي پر توان خود به در كردند بلكه با ايستادن بر صدر رنكينگ آسيا پرچم ايران را در قاره كهن به اهتزاز در آورده اند.
تيم ملي ايران در اين رقابت ها با طلاي گنج خانلو، نقره حسين محمدي ها و برنزهاي اميرحسين جمشيديان و سميه يزداني، نشان داد كه با سرمايه گذاري و حمايت بيشتر رسيدن به سهميه المپيك تنها شروع افتخار است.
ورزشي**3991**9129