۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۴۵
کد خبر: 83305713
T T
۰ نفر

كشف بيش از 6 كيلوگرم مواد مخدر در اروميه

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۴۵
کد خبر: 83305713
كشف بيش از 6 كيلوگرم مواد مخدر در اروميه

اروميه - ايرنا - رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: 6 كيلو و 985 گرم مواد مخدر از نوع ترياك در اروميه كشف و ضبط شد.

سرهنگ شمسعلي حق ورديان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي اقدام به توزيع مواد مخدر مي كند موضوع در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر اين استان با انجام كارهاي اطلاعاتي نامحسوس تحقيقات لازم موفق شدند محل توزيع مواد مخدر را شناسايي كنند.
وي ادامه داد: ماموران با هماهنگي لازم با مقام قضايي در يك عمليات غافلگيرانه محل مورد نظر كه در روستاي دول ديزج (از توابع شهرستان اروميه) را مورد بازرسي قرار دادند.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: ماموران در بازرسي از محل 6 كيلو و 985 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف و ضبط كردند و در اين رابطه يك نفر متهم دستگير شد.
سرهنگ حقورديان اضافه كرد: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي تحويل شد.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بداخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/7129