۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۳۷
کد خبر: 83307968
T T
۰ نفر
رویكرد دولت افزایش خدمات زیرساختی در مناطق محروم است

تربت حیدریه- ایرنا- فرماندار مه ولات رویكرد دولت را افزایش خدمات زیرساختی در مناطق محروم و كمتر توسعه یافته دانست و گفت: از تمام ظرفیت ها و امكانات موجود برای تحقق این مهم به شكل مطلوب استفاده می شود.

به گزارش ایرنا، مسعود رنجبر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روستای گلستان بخش شادمهر این شهرستان طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش امكانات زیرساختی در مناطق محروم، علاوه بر جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، در ایجاد اشتغال پایدار و بهبود و رونق اقتصادی مردم بسیار موثر است.
وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با توجه به مشكلات و كمبود منابع مالی، امكانات و زیرساخت های توسعه را در مناطق روستایی فراهم كرده و بیشتر روستائیان از امكانات رفاهی نظیر آب، برق و گاز برخوردارند.
وی گفت: تاكنون 26 میلیارد و 755 میلیون ریال در بخش های كشاورزی، آبرسانی، اشتغالزایی، آسفالت راه روستایی، احداث شبكه برق فشار ضعیف و متوسط ، طرح های هادی، پرداخت تسهیلات بهسازی مسكن روستایی و احداث بوستان در روستای گلستان بخش شادمهر مه ولات هزینه شده است.
رنجبر، آسفالت جاده شادمهر به كاشمر را از جمله مطالبات مردم گلستان ذكر كرد و افزود: برای تحقق این مهم، پیگیری های متعدد توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته كه امیدواریم با توجه به محدودیت های مالی دولت، این طرح در آینده نزدیك عملیاتی شود.
فیض آباد مركز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 كیلوكتری مشهد واقع است.
7079/9878 / 6053