۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83308568
T T
۰ نفر

سارقان طلا درقشم دستگیر شدند

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83308568
سارقان طلا درقشم دستگیر شدند

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی قشم گفت: یك زوج كه با سرقت طلا از خانه های مسكونی، به فروش آن به یك مالخر در یكی از شهرستان های استان فارس اقدام می كردند، در قشم دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین الهی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درپی دریافت چند گزارش مبنی بر سرقت طلای منزل از منزل چند شهروند قشمی، موضوع به صورت ویژه در دستوركار پلیس آگاهی شهرستان قشم قرارگرفت.
وی ادامه داد: پلیس در بررسی های خود به فردی مشكوك شد كه وی در بازجویی های اولیه اتهام خود را رد كرد اما با مشاهده مستندات و اثبات فرضیه ها و تحقیقات علمی پلیس به سه فقره سرقت طلا از منزل شهروندان قشمی اعتراف كرد.
فرمانده انتظامی قشم تصریح كرد: وزن طلاهای به سرقت رفته یك كیلو و 200 گرم و ارزش ریالی آن بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شد.
وی افزود: زوج سارق با تكمیل پرونده به دستگاه قضا تحویل شدند و مالخر نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
الهی در پایان به شهروندان قشم هشدار داد كه از نگهداری اشیاء با ارزش و قیمتی مانند پول، جواهرات و طلا در منزل خود داری كنند و به اقدامات پیشگیرانه از سرقت توجه داشته باشند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارك با حدود 150 هزار نفر جمعیت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.
7500