۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴
کد خبر: 83308923
T T
۰ نفر

2 كيلوگرم ماده مخدر ماري جوانا در آبادان كشف شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴
کد خبر: 83308923
2 كيلوگرم ماده مخدر ماري جوانا در آبادان كشف شد

آبادان - ايرنا - فرمانده انتظامي آبادان از كشف 2 كيلوگرم ماده مخدر ماري جوانا در اين شهرستان خبر داد و گفت: چهار نفر از فروشندگان مواد مخدر روانگردان در اين رابطه دستگير شدند.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس سرهنگ سيدمحسن تقي زاده روز پنجشنبه با تشريح جزئيات دستگيري فروشندگان مواد مخدر اظهار داشت:پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان در رصدهاي شبانه‌ ‍‌روزي و پايش­ هاي اطلاعاتي متوجه تردد مشكوك يك دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ در سطح شهرستان شدند و حركت آن را زير نظر گرفتند.
وي افزود: با شناسايي مخفيگاه راننده و سرنشينان خودرو در شهرستان آبادان مشخص شد هر چهار نفر در امر فروش مواد مخدر فعاليت دارند كه با حكم قضايي دستگير شدند.
فرمانده انتظامي آبادان با اشاره به كشف بيش از 2 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ماري جوانا از مخفيگاه متهمين گفت: افراد دستگير شده مدعي اند مواد مخدر را از شهرستان ماهشهر وارد نموده و حاضر به همكاري با پليس براي شناسايي عامل اصلي فروش اين نوع ماده روانگردان شدند.
سرهنگ تقي زاده در خاتمه افزود: متهمان به همراه مواد مكشوفه براي سير مراحل قانوني پس از تكميل پرونده قضائي به دادسرا معرفي شدند.
7104/6068