۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۰۲
کد خبر: 83309699
T T
۰ نفر
سرمربي جودو نابينايان: احتمال كسب سهميه ملاك اعزام ها است

تهران- ايرنا- سرمربي تيم ملي جودو نابينايان گفت: با توجه به سياست وزارت ورزش و جوانان در اعزام ها كه بر نتيجه گيري متكي است، كادر فني تصميم گرفت سه جودوكار نابينا كه داراي بيشترين شانس براي كسب سهميه پارالمپيك هستند به رقابت هاي گرند اسلم اعزام كند.

«محمدرضا حاج يوسف زاده» روز شنبه پيش از اعزام به رقابت هاي باكو در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به شرايط سخت اقتصادي و تامين هزينه اعزام ها، تاكيد وزارت ورزش و جوانان بر آن است كه كساني را به رقابت هاي جهاني اعزام كنيم كه بيشترين شانس براي كسب مدال و سهميه داشته باشند.
وي ادامه داد: در راستاي اين سياست كادر فني تيم ملي جودو نابينايان وحيد نوري، احسان موسي نژاد و محمدرضا خيرالله زاده را به رقابت هاي گرند اسلم باكو اعزام كرديم.
نوري و موسي نژاد در جاكارتا طلا كسب كردند و خيرالله زاده به نقره رسيد. همچنين خيرالله زاده در رقابت هاي جهاني پرتغال در سال 2018 عنوان قهرماني سنگين وزن را از آن خود كرد. در اين رقابت ها نوري به مدال برنز رسيد و موسي نژاد هفتم شد.
سرمربي تيم ملي جودو نابينايان با ابراز گلايه از تعطيلي تمرينات تيم ملي اين رشته در چند ماه اخير گفت: متاسفانه شرايط سختي وجود دارد. به عنوان مربي كه از نزديك با مشكلات و موانع تيم آشنا هستم واقع بينانه به نتايج جودوكاران در جمهوري آذربايجان نگاه مي كنم.
حاج يوسف زاده در پاسخ به پرسشي در زمينه نتايج احتمالي نمايندگان ايران در باكو، عنوان كرد: انتظار ندارم هر سه جودو كار ايراني به مدال برسند اما كسب يك مدال براي آنان محتمل است.
رقابت هاي گرند اسلم سال 2019 به ميزباني باكو در جمهوري آذربايجان برگزار مي شود. از اين رقابت ها به عنوان يكي از مسابقات گزينشي پارالمپيك 2020 توكيو ياد مي شود.
هدايت جودوكارارن نابيناي ايراني در اين دوره از رقابت ها بر عهده محمدرضا حاج يوسف زاده به عنوان سرمربي و فرهاد معابي به عنوان مربي است.
ورزشي**2052**9118**
۰ نفر