۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲:۲۰
کد خبر: 83312128
T T
۰ نفر

2 متهم تیراندازی نیكشهر در كمتر از 4 ساعت دستگیر شدند

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲:۲۰
کد خبر: 83312128
2 متهم تیراندازی نیكشهر در كمتر از 4 ساعت دستگیر شدند

زاهدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیكشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: 2 نفر عامل تیراندازی و قتل یك شهروند و زخمی كردن یك نفر دیگر در شهر نیكشهر در كمتر از چهار ساعت دستگیر شدند.

محسن گل محمدی یكشنبه شب به خبرنگار ایرنا بیان كرد: به دنبال تیراندازی و قتل و مجروح كردن 2 نفر مقارن ظهر امروز در پمپ بنزین نیكشهر كه ناشی از درگیری طائفه ای بود كارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی 2 نفر متهم عامل این تیراندازی و قتل را دستگیر كردند.
وی افزود: این 2 متهم در یكی از روستاهای نزدیك شهر مخفی شده تا با استفاده از تاریكی شب از شهرستان متواری شوند اما پیش از این اقدام توسط نیروهای تلاشگر پلیس آگاهی دستگیر و بازداشت شدند.

** دادستان عمومی و انقلاب نیكشهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: یك نفر به علت انتقام گیری مسلحانه در جایگاه سوخت بلوار آزادی نیكشهر كشته و یك نفر زخمی شد.
گل محمدی افزود: افراد مسلح با استفاده از سلاح گرم به سمت 2 نفر از شهروندان تیراندازی كردند كه متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده یك نفر كشته شد.
وی بیان كرد: فرد زخمی نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیكشهر اعزام كه حال وی وخیم گزارش شده است.
دادستان عمومی و انقلاب نیكشهر گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد كه این تیراندازی به دلیل انتقام گیری رخ داده است.
وی ادامه داد: عاملان این تیراندازی و قتل شناسایی و دستورات لازم برای دستگیری آنان صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نیكشهر تصریح كرد: دستگاه قضایی قاطعانه و با جدیت و فوریت با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد می كند.
وی خاطر نشان كرد: در ماجرای قتل هفته گذشته در این شهرستان با تلاش و هوشیاری و اشراف اطلاعاتی یگانهای انتظامی و امنیتی و اقدامات فنی، قاتل در كمتر از 48 ساعت بازداشت شد.
گل محمدی تاكید كرد: دادستانی انقلاب اسلامی به تمامی مخلان نظم و امنیت و آسایش عمومی هشدار می دهد براساس قانون با اینگونه افراد قاطعانه برخورد می كند.
9923 **6081