۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۰۵
کد خبر: 83314589
T T
۰ نفر

شناورهاي مسافري در رفت و آمد به كيش و لارك احتياط كنند

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۰۵
کد خبر: 83314589
شناورهاي مسافري در رفت و آمد به كيش و لارك احتياط كنند

بندرعباس- ايرنا- كارشناس پيش بيني اداره كل هواشناسي هرمزگان گفت: با توجه به افزايش باد و مواج بودن دريا در ساعت بعد از ظهر در محدوده جزيره هاي غربي خليج فارس، تمهيدات لازم براي رفت و آمد شناورهاي مسافربري به كيش و لارك صورت گيرد.

مرضيه سي سي پور روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در ساعت بعد از ظهر و غروب در جزيره هاي خليج فارس، محدوده تنگه هرمز و درياي عمان وزش باد به نسبت شديد خواهد بود كه توصيه مي شود شناورهاي سبك و صيادي نيز از رفت و آمد دريايي خودداري كنند.
وي بيان داشت: در ساعت هاي پاياني شب از ميزان سرعت باد در جزيره هاي خليج فارس كاسته خواهد شد.
كارشناس پيش بيني اداره كل هواشناسي هرمزگان اظهارداشت: در بعد از ظهر امروز (سه شنبه) همچنين با شدت كمتر در ساحل سيريك و شرق جاسك افزايش باد غربي خواهيم داشت كه توصيه مي شود صيادان از رفت و آمد به اين مناطق خودداري كنند.
سي سي پور يادآورشد: در ساعت بعد از ظهر در ارتفاعات هرمزگان رشد ابر خواهيم داشت كه احتمال رگبار پراكنده باران و رعد و برق در مناطقي چون بشاگرد و حاجي آباد پيش بيني مي شود.
وي اضافه كرد: در بعد از ظهر فردا چهارشنبه نيز با توجه به تقويت جريان ناپايدار بروي استان شاهد رشد ابر و رگبار پراكنده در ارتفاعات استان هستيم و در مناطق مستعد مركزي و غربي نيز رگبار موقتي همراه با افزايش باد پيش بيني مي شود.
كارشناس هواشناسي هرمزگان ادامه داد: در ساير نقاط استان نيز كه شرايط بارشي فراهم نيست وزش باد به نسبت شديد موقتي دور از انتظار نيست.
وي اضافه كرد: از لحاظ دمايي تغييرات قابل ملاحظه اي نخواهيم داشت و از پايان هفته به طور نسبي شاهد افزايش 1 تا 2 درجه اي دما در هرمزگان خواهيم بود.
7195/6048