۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳
کد خبر: 83317965
T T
۰ نفر

انجام 7 هزار ختم قرآن در زندان هاي هرمزگان

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳
کد خبر: 83317965
انجام 7 هزار ختم قرآن در زندان هاي هرمزگان

بندرعباس- ايرنا- مديركل زندان هاي هرمزگان گفت: براساس برنامه هاي ريزي هاي انجام شده تا پايان ماه مبارك رمضان هفت هزار ختم قرآن در زندان هاي استان انجام مي شود.

به گزارش ايرنا، علي استادي روز شنبه در نشست شوراي فرهنگي زندان هاي استان افزود: يكي از برنامه هاي اصلاحي و تربيتي در زندان هاي هرمزگان آموزش قرآن كريم و احكام دين است
وي بيان داشت: آموزش قرآن بهترين و مناسب ترين روش براي تزكيه نفس و همچنين اصلاح و تربيت مددجويان است و اين مهم با جديت در زندان هاي هرمزگان دنبال مي شود.
مديركل زندان هاي هرمزگان اظهارداشت: با راه اندازي اندرزگاه قرآني در زندان بندرعباس، مددجويان زيادي تحت آموزش قرار گرفته و پيش بيني مي شود تا پايان سالجاري حدود 200 نفر موفق به حفظ جزء سي ام قرآن شوند.
استادي يادآورشد: بايد با برنامه ريزي مناسب، آموزش هاي قرآني در بين سربازان را نيز گسترش داد و با ارائه راهكارهاي مناسب و آموزش هاي مدون و صحيح، اخلاق و فرهنگ قرآني را در آنان نهادينه كرد.
وي بر آموزش نماز به صورت فرد به فرد نيز در زندان هاي هرمزگان تاكيد كرد و گفت: دور بودن از آموزه هاي ديني، مشكلات و معضلات فراوان فرهنگي و اجتماعي را در پي خواهد داشت و بايد اين آموزش ها به صورت گسترده و مداوم در زندان ها انجام شود.
7195/6048