۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۰۹
کد خبر: 83318802
T T
۰ نفر
جمعي از پيشكسوتان ارتش با امير موسوي ديدار كردند

تهران- ايرنا- جمعي از كاركنان پيشكسوت ارتش در آستانه سالروز آزادسازي خرمشهر، با فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران ديدار و گفت‌و‌گو كردند.

به گزارش شنبه روابط عمومي ارتش، امير سرلشكر «سيد عبدالرحيم موسوي» فرمانده كل ارتش در اين نشست ضمن خيرمقدم به پيشكسوتان دوران دفاع مقدس گفت: يكي از ارزشمند‌ترين كارها براي ما در راستاي زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره دوران دفاع مقدس، استفاده از تجربيات جبهه‎هاي جنگ -كه به‌حق دانشگاه بود- و ديدار با افتخارآفرينان دفاع مقدس است.
وي افزود: ديدار با پيشكسوتان همواره مديريت جهادي را يادآوري و عدم وجود بن‌بست در مواجهه با مشكلات را در سايه توكل بر خداوند متعال تداعي و ميراث ارزشمند و پيشينه پرافتخار ارتش جمهوري اسلامي ايران را گوشزد مي‌كند.
سرلشكر موسوي اضافه كرد: جلوه 'ما مي‌توانيم'در آيينه دل‌هاي شما مي‌تابد و انعكاسش به ما نشان مي‌دهد كه بايد به آينده اميدوار بود تا بر سختي‌هاي مسير پيروزي و ظفر فائق آمد.
فرمانده كل ارتش در ادامه با ذكر خاطراتي از دوران دفاع مقدس به پايمردي و ايستادگي نسل گذشته ارتش اشاره كرد و آن را دستمايه الزام به كار جهادي توأم با ايثار و فداكاري براي نسل حاضر برشمرد.
فرمانده كل ارتش يادآورشد: درست است كه در ظاهر، جنگ تحميلي خساراتي را براي اين نظام الهي به بارآورد، اما در باطن خود گنج‌هاي گرانبهايي را براي ما به يادگار گذاشت كه مي‌توان براي نسل‌هاي متمادي با كمك شما پيشكسوتان عزيز آن را استخراج كرد.
در ادامه تعدادي از پيشكسوتان ضمن بيان وقايعي از8 سال دفاع مقدس براي ايفاي نقش مؤثرتر در جبهه جهاد فرهنگي، انتقال عبرت‌ها و آموزه‌هاي دوران دفاع مقدس اعلام آمادگي كردند.
پژوهش در مورد آغاز جنگ تحميلي، شناسايي و معرفي چهره‌هاي ماندگار دوران دفاع مقدس و مشكلات جامعه پيشكسوت از ديگر گفت وگوهاي صميمانه پيشكسوتان با فرمانده كل ارتش بود.
سيام*9612 **2021**